eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy warto - Citibank... › Re: Czy warto - Citibank...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Piotr Malicki" <p...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy warto - Citibank...
    Date: Wed, 9 Oct 2002 10:28:04 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 55
    Message-ID: <ao0pol$1hmd$1@news2.ipartners.pl>
    References: <anu3os$l85$1@news2.tpi.pl> <anusnm$pvf$30@news.onet.pl>
    <ao0mn6$1fe1$1@news2.ipartners.pl> <3...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.70.122
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1034152533 50893 217.153.70.122 (9 Oct 2002 08:35:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Oct 2002 08:35:33 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:206936
    [ ukryj nagłówki ]

    Widze ze naleze do nielicznych tutaj zadowolonych ale to jest normalne, ze
    na swiecie ludzie opisuja swoje problemy (niezadowolenie) i po to tez sa
    grupy dyskusyjne.
    >

    >
    > Kiedyś widziałem mine klienta banku jak zirytowany tłumaczeniem
    > CitiMan'a o jedynej prawdziwej karcie kredytowej wyjął z portfela VC
    > Lukasa i pokazał facetowi z pytanie "A przepraszam co to q.. jest ??"
    >

    Nie wiem jaka jest karta Lucasa ale w Polsce ludziska czesto myla KK z K
    typu debt lub charge.
    >
    > niestety only Era zmieniac po 4 latach operatora bo tam mam
    > potwierdzenie to troche mi sie nic chce ;-)
    >
    To prawda, mnie pasuje, prywatny od poczatku mam w Erze
    >
    > > 7. znakomite Call Center (obsluga, czas oczekiwania itp.)
    >
    >
    > kolega jakies uzywki stosował przepraszam bardzo ?? ;-)
    > Znakomita obsłga ? Moze jeszcze kompetentna i doskonale
    > zawsze poinformowana ??
    > Bo jak za każdym razem jak dzwonie to wywołuje co najmniej
    > lekka konstrenacje w tym przybytku ..
    > Może dlatego, że lubie wnikać ;-)

    Moze zadajesz zbyt fachowe pytania. Ja probuje porownac np. do Call Center
    UPC (dawniej Wizja TV), Polkomtela lub innych. Natomiast zgadzam sie ze po
    polaczeniu z BH to byla tragedia. IMHO pamietam te czasy w 1997 czy 1998 ze
    jak bank cos spieprzyl to kurier przywozil butelke dobrego wina z listem z
    przeprosinami.
    >
    >
    > > 8. Citi OnLine czyli dostep do banku przez Net
    >
    >
    > to chyba normalne już teraz i raczej stanadart niz nowum.

    no nie we wszystkich ...
    >
    >
    > > Ja jestem b. zadowolony z tego produktu i kazdemu polecam.
    >
    >
    > Gratuluje !! Niestety karta to jedyny produkt jaki jest tam zjadliwy ..
    > IMVHO.


    Pozdrawiam
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1