  • 31. Data: 2006-09-14 21:29:10
    Temat: Re: Czy tyle wystarczy, aby byc rentierem? - Epilog
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 14:35:20 +0200, gold_millionnaire napisał(a):

    > Dzieki za te wszystkie wypowiedzi.
    >
    > Wniosek jest taki, ze musze jeszcze troche popracowac :-)
    >
    > GM

    Ja bym się z takim pytaniem nie zwracał na grupę tylko do oddziałów Private
    Bankingu w kilku bankach- może być BRE oraz inne wg uznania. Przy tej
    kwocie na pewno coś zaproponują.

    Adam

  • 32. Data: 2006-09-15 10:39:57
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Ja bym się z takim pytaniem nie zwracał na grupę tylko do oddziałów Private
    > Bankingu w kilku bankach- może być BRE oraz inne wg uznania. Przy tej
    > kwocie na pewno coś zaproponują.

    Popieram.
    W ostatnim "Forbesie" jest dodatek o private bankingu. Przejrzyj, może coś ci
    wpadnie w oko...

    vp23

  • 33. Data: 2006-09-15 11:22:52
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    vp23 napisał(a):

    > Popieram.
    > W ostatnim "Forbesie" jest dodatek o private bankingu. Przejrzyj, może coś ci
    > wpadnie w oko...
    >
    > vp23

    lub niech wejdzie na stronę:
    http://www.privatebanking.pl/index.html

  • 34. Data: 2006-09-15 11:35:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 15:58:27 +0200, MarP napisał(a):
    > Niekoniecznie. Jak nie mozna zwiekszyc zyskow - ogranicz potrzeby. Wybacz,
    > ale za wiele mniejsza kwote/m-c DA sie w Polsce przezyc.

    Jeśli ktoś sobie odłożył 1mln PLN to chyba nie po to, żeby z utęsknieniem
    czekać do następnej wypłaty i jeździć na wakacje raz na 3 lata... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004