  • Data: 2005-03-25 22:57:42
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > Na moje pytanie, dlaczego wklepuje ręcznie nr karty, odpowiedział, że
    > dawniej sam numer wpisywał się do komputera, ale system popsuł się.

    Poniewaz ich system ksiegowy powiazuje dane - transakcji z rachunkiem. Czyli
    jesli wystawiony rachunek jesli jest platny karta - sa do tego podpiete dane
    z terminala - ze transakcja zostala zaplacona karta, taki a taki numer
    transakcji itp. Jesli sie "popsulo" - czyli dane z posa nie byly
    przekazywane do programu ksiegowego - sprzedawca wpisal sobie numer karty...

    > Samo skanowanie karty odbywało się za kontuarem w sposób niewidoczny dla
    mnie.

    To juz Twoja sprawa - czy na to pozwolisz...

    > Trochę mnie niepokoi sytuacja, bo nie wiem czy posiadając numer karty
    > gość nie może zapłacić za towar np w internecie?

    Akurat tej karty - nie... Ale co za problem? Przeciez placac karta
    sprzedawca i tak mam jej numer na potwierdzeniu...

    Pozdr.,
    Piotr