  • Data: 2005-03-26 00:33:54
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
    Od: "August" <@www.augustowski.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:d227i9$cdc$1@inews.gazeta.pl grupowicz witek napisał:

    > wszystkie można reklamować, z podpisem, z pinem, z cvv, czy bez niczego.

    Pewnie masz rację. Chodziło mi bardziej o to, że mozna reklamować, mając
    podstawę iż "nie jest się wielbładem". Ponieważ w przypadku KK nie spotkałem
    się z autoryzacją na pin, zostaje cvv2 i podpis. Wymazując cvv2 , zostaje
    podpis. O ile w tym drugim przypadku rozumiem że pozytywna reklamacja może
    mieć duże prawdodobieństwo w kraju, to inaczej może być w przypadku
    zagranicy.
    Czy bankowi będzie się chciało wystepować o podpisy np. w Czechach gdzie w
    2003 i 2004 płaciłem żelazkiem, a ktoś zamiast jednego rachunku policzył
    mnie np. 2 razy, mimo że zgodnie ze sztuką kelner wyjustował kwotę do prawej
    itp. Tym bardziej że bank nie będzie widział nic podejrzanego, bo ma dane
    np. o moim wyciąganiu gotówki z czeskiego bankomatu tuż obok knajpy gdzie
    płaciłem żelazkiem potwierdzoną pinem, więc wie że tam byłem.

    Jak ktoś będzie rozwijał temat to chętnie poczytam.

    --
    S pozdravem,
    August