  • 1. Data: 2002-05-28 14:07:31
    Temat: Czy sklep tak może ;-) ?
    Od: "news.tpi.pl" <c...@i...pl>

    Kupiłem w serwisie paygsm.pl POPkartę za 50 zł. Wysłałem do nich maila i się
    pytam dlaczego nie dostałem kodu natychmiast ;-). Oni mówią, że mi go wyślą
    następnego dnia. Poradzili, żeby skorzystać z serwisu Idei, i że wtedy nie
    obciążą konta. (Wspomnieli, żeby im o tym dać znać). Ja nie skorzystałem ze
    stron Idei. Czekam na kod, kod dostałem, kwotę miałem zablokowaną. Wszystko
    fajnie. Ale... blokada któregoś pięknego dnia zniknęła i na rachunku 50 zł
    pozostało nie ruszone. Po dwóch tygodniach na rachunku ni stąd ni z owąd
    pojawia się blokada, a po dwóch dniach ściągają _należną_ im kwotę.
    Czy sklep może tak zrobić? Dodam, że była to karta Inteligo. (Mam teraz 50
    zł debet, bo konto było przygotowane do zamknięcia).

    PS: Wiem, że powiniennem zapłacić, ale chcę wiedzieć.

  • 2. Data: 2002-05-28 14:28:28
    Temat: Re: Czy sklep tak może ;-) ?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "news.tpi.pl" wrote:

> [...]
    > zł debet, bo konto było przygotowane do zamknięcia).
    >
    > PS: Wiem, że powiniennem zapłacić, ale chcę wiedzieć.

    tzn. ze zablokowali 50 zl na rachunku ktory byl pusty ?

  • 3. Data: 2002-05-28 14:46:21
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Marcin F <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
    > tzn. ze zablokowali 50 zl na rachunku ktory byl pusty ?

    No tak.

  • 4. Data: 2002-05-28 14:54:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 28 May 2002 16:07:31 +0200, w
    <ad02qs$cd3$1@news.tpi.pl>, "news.tpi.pl" <c...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Czy sklep może tak zrobić?

    Oczywiście, że może.