eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy sklep tak może ;-) ? › Czy sklep tak może ;-) ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "news.tpi.pl" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy sklep tak może ;-) ?
    Date: Tue, 28 May 2002 16:07:31 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <ad02qs$cd3$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi217.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1022594717 12707 217.99.89.217 (28 May 2002 14:05:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 May 2002 14:05:17 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:184832
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupiłem w serwisie paygsm.pl POPkartę za 50 zł. Wysłałem do nich maila i się
    pytam dlaczego nie dostałem kodu natychmiast ;-). Oni mówią, że mi go wyślą
    następnego dnia. Poradzili, żeby skorzystać z serwisu Idei, i że wtedy nie
    obciążą konta. (Wspomnieli, żeby im o tym dać znać). Ja nie skorzystałem ze
    stron Idei. Czekam na kod, kod dostałem, kwotę miałem zablokowaną. Wszystko
    fajnie. Ale... blokada któregoś pięknego dnia zniknęła i na rachunku 50 zł
    pozostało nie ruszone. Po dwóch tygodniach na rachunku ni stąd ni z owąd
    pojawia się blokada, a po dwóch dniach ściągają _należną_ im kwotę.
    Czy sklep może tak zrobić? Dodam, że była to karta Inteligo. (Mam teraz 50
    zł debet, bo konto było przygotowane do zamknięcia).

    PS: Wiem, że powiniennem zapłacić, ale chcę wiedzieć.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1