  • 1. Data: 2005-03-29 08:43:35
    Temat: Czy są takie ROR w EUR
    Od: "Rem" <r...@v...pl>

    Witam,
    Mam pytanko, czy jakiś polski Bank oferuje rachunek rozliczany w euro.
    Zakładam rachunek.
    Dostaję kartę np. Visa Electron.
    Wyjeżdżam za granicę.
    Pracuję i wypłata w Euro - przelew na rachunek.
    Wpłacam z bankomatu w euro,
    Płatności kartą w Euro
    Rozliczenie na walucie Euro bez żadnych przeliczeń i strat na tym

    Pozdr
    Rem

  • 2. Data: 2005-03-29 09:10:39
    Temat: Re: Czy są takie ROR w EUR
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Wpłacam z bankomatu w euro,
    > Płatności kartą w Euro
    > Rozliczenie na walucie Euro bez żadnych przeliczeń i strat na tym

    MultiBank - wniosek można złozyc tutaj (otwórz konto - konto walutowe):
    http://www.kredyt.org.pl/multibank/49/
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-03-29 09:29:55
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2005 09:10:39 GMT, "@dams" <a...@S...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >MultiBank - wniosek można złozyc tutaj (otwórz konto - konto walutowe):
    >http://www.kredyt.org.pl/multibank/49/

    Do tego konta nie ma karty. Są za to w BZWBK i ING (ale w tym pierwszym zdaje
    się liczą sobie jakieś dziwne kwoty za *przyjęcie* przelewu zagranicznego).

  • 4. Data: 2005-03-29 09:42:43
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 29 Mar 2005 10:43:35 +0200, na pl.biznes.banki, Rem w wiadomości
    <news:d2b4fm$dqi$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wpłacam z bankomatu w euro,
    > Płatności kartą w Euro
    > Rozliczenie na walucie Euro bez żadnych przeliczeń i strat na tym

    Obawiam się, że bez strat to sie w żadnym polskim banku nie obejdzie.
    Zawsze będzie opłata za przelew międzynarodowy na Twoje konto, a i
    podjęcie gotówki w zagranicznym bankomacie też zawsze kosztuje.
    IMO najrozsądniej będzie założyć rachunek w jakimś banku w kraju pobytu.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2005-03-29 12:29:48
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Mam pytanko, czy jaki? polski Bank oferuje rachunek rozliczany w euro.
    >Zak?adam rachunek.
    >Dostaj? kart? np. Visa Electron.
    >Wyje?d?am za granic?.
    >Pracuj? i wyp?ata w Euro - przelew na rachunek.
    >Wp?acam z bankomatu w euro,
    >P?atno?ci kart? w Euro
    >Rozliczenie na walucie Euro bez ?adnych przelicze? i strat na tym

    Konto w Citibank + rachunek walutowy do tego. Karta maestro z
    mozliwoscia przepiecia do rachunku walutowego.
    Wyplaty w bankomatach bezposrednio z konta walutowego, ale transakcje
    bezgotowkowe chyba przechodza przez konto w PLN (tak przynajmniej
    zrozumialem na infolinii, ale nie wnikalem).

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-03-30 15:33:38
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    K.N. <l...@o...pl> wrote:
> [...]
    > bezgotowkowe chyba przechodza przez konto w PLN (tak przynajmniej
    > zrozumialem na infolinii, ale nie wnikalem).

    Czyli taniej i lepiej wspomniany ING BSK lub BZ WBK.
    W tym pierwszym dostajesz mestro, w drugim MC.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!