  • Data: 2003-05-22 16:00:57
    Temat: Re: Czy pozwolisz sklonować swoją kartę płatniczą?
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ma sens inwestowanie w technologię Magneprint, jeśli w perspektywie
    > kilku lat zostaną wprowadzone karty chipowe?

    Moim zdanie nie ma to sensu albo znowu czegoś nie rozumiem.

    Skoro należy:
    (1) wymienić wszystkie karty na nowe, z podpisem opisującym właściwości
    fizyczne paska;
    (2) wymienić wszysykie terminale na takie, co będą mogły odczytywać
    właściwości fizyczne paska;

    to czy nie lepiej po prostu konsekwentnie wprowadzać karty chipowe, które
    wymagąją dokładnie tego samego?

    Coś mi się wydaje, że ktoś tu znowu chce zarobić wprowadzając kolejny
    "lepszy" standard.
    Ale OK - róźnorodność jest lepsza bo spowalnia globalizacje :-)

    W.