  • Data: 2003-05-22 17:34:33
    Temat: Re: Czy pozwolisz sklonować swoją kartę płatniczą?
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli jak place w knajpie i kelner ma wyjsc na zaplecze to co ma isc z
    nim
    > i jak mu to zaproponowac .."pojde z PANEM CZY RACZEJ TO ON POWINIEN
    WIEDZIEC
    > O TYM ?

    Mieć kartę zawsze "na oku" znaczy ZAWSZE, w każdej sytuacji.
    Bez względu na to, gdzie kelner się z kartą udaje, ZAWSZE powinniśmy iść z
    nim.

    Ja najczęściej mówię "Czy może Pan/Pani przynieść terminal?"
    Kelner albo przynosi terminal albo proponuje bym się z nim do niego udał.
    Takie zachowanie staje się już standardem, a każde inne należy uznać za
    lekkomyślność.

    Może na grupie jest ktoś, kto padł ofiarą skimmer'ów i mógłby opowiedzieć
    jakąś traumatyczną historię?
    To na pewno przekonałoby wszystkich jeszcze nieprzekonanych!
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net