  • 11. Data: 2015-03-04 09:06:10
    Temat: Re: Czy opłaca się inwestować w lokaty czy bardziej w polisy lokacyjne?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-04 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik n...@g...com ...

    > Z choinki spadłes?

    odgrzał kotleta z 2009 r. ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2015-03-04 09:42:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Doradca-spamer.

    No tak, ale bez umiejetnosci obsługi newsów...

    Pomijam juz fakt, ze chyba obecnie polisolokaty nie dają zadnych bonusów bo
    juz nie omijają belki. Prawda?

  • 13. Data: 2015-03-04 12:20:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Pomijam juz fakt, ze chyba obecnie polisolokaty nie dają zadnych
    >bonusów bo
    >juz nie omijają belki. Prawda?

    Tak sie niby chwalili ... ale jak to w przepisach okreslone ?
    Bo to jak to ktos nazwie polisa a nie polisolokata ... to co, wszyskie
    polisy sa objete podatkiem dochodowym ?

    J.

  • 14. Data: 2015-03-04 17:55:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tak sie niby chwalili ... ale jak to w przepisach okreslone ?
    > Bo to jak to ktos nazwie polisa a nie polisolokata ... to co, wszyskie
    > polisy sa objete podatkiem dochodowym ?

    Nie wiem. wiem natomiast ze banki ktore taka opcje oferowały (np. idea,
    jakies OF) juz nie maja tego w ofertach.

  • 15. Data: 2015-03-04 18:02:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    >Nie wiem. wiem natomiast ze banki ktore taka opcje oferowały (np.
    >idea,
    >jakies OF) juz nie maja tego w ofertach.

    Ale teraz oferuja ubezpieczalnie, np Aviva.

    No i ciekaw jestem jak to ujeli w przepisach ...

    J.

  • 16. Data: 2015-03-04 23:32:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale teraz oferuja ubezpieczalnie, np Aviva.
    >
    > No i ciekaw jestem jak to ujeli w przepisach ...

    A jakie oprocentowanie?
    Duzo wyzsze niz na lokatach?
    Bo w bankach na koncu to juz miałem wrazenie ze prawie caly zysk z belki
    zjadał bank a oprocentowanie było tylko odrobine wyzsze od lokat, zeby
    skusic klienta. Jak weszły polisolokaty to roznice były wieksze.

  • 17. Data: 2015-03-05 00:27:51
    Od: tomgo <t...@q...com>

    On 3/4/2015 12:05 AM, Liwiusz wrote:

    > Doradca-spamer.

    Bardziej konkretnie:
    http://www.goldenline.pl/boguslaw-kucharczyk/

  • 18. Data: 2015-03-05 10:03:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-03-04 23:32, Budzik wrote:

    > Bo w bankach na koncu to juz miałem wrazenie ze prawie caly zysk z belki
    > zjadał bank a oprocentowanie było tylko odrobine wyzsze od lokat, zeby
    > skusic klienta. Jak weszły polisolokaty to roznice były wieksze.

    Cos za cos - w produktach ubezpieczeniowych jest ochrona przez UFG
    tylko 50% kapitalu.

    --

    memento lorem ipsum