  • 11. Data: 2002-07-03 05:39:20
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>

    "Roman k." <k...@i...pl> napisał > >
    > Może byś rzucił jakimiś propozycjami - personalnymi? rzeczowymi?

    No przeciez az sie roi wsrod rzadzacych od tak wybitnych i znanych w swiecie
    z dokonan znawcow ekonomii jak Pol, Pek (z wyksztalcenia zootechnik), Wagner
    (brunet zapewne naturalny), Lepper i wielu, wielu innych zjednoczonych
    oglupiajacym haslem "Balcerowicz musi odejsc". Pan premier ma w czym (kim?)
    wybierac!
    Kazdy z wymienionych ma wlasnie prosta recepte rzeczowa zawarta w laczacym
    ich hasle. Wystarczy, ze wreszcie przegonia Balcerowicza, wszystkie posady
    obsadza swoimi kolezkami i w naszym pieknym kraju nadwislanskim zapanuje
    wreszcie upragniony raj porownywalny z KRL-D.
    ---
    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2002-07-03 06:26:24
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie.
    > Czy warto kupować teraz walutę?
    > Pozdrawiam

    Bez przesady.
    Za pare dni bedzie nowy min-fin, niczym nie rozniacy
    sie od poprzednika.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 13. Data: 2002-07-03 07:30:42
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-gie3dowy?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    A rynek swoje i USD juz 4,1250

  • 14. Data: 2002-07-03 08:05:40
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > A rynek swoje i USD juz 4,1250

    Odchodzil juz Balcerowicz, Bauc - a rynek swoje,
    w dluzszym terminie.

    WOJSAL (Wojciech Salata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 15. Data: 2002-07-03 08:28:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Proszę bardzo - na początek podatek liniowy i likwidacja ulg, nie
    > wpłacanie zaliczek na poczet podatku dochodowego w ciągu roku,
    > drastyczne zmniejszenie obciążeń z tytułu ZUS dla przedsiębiorców i ich
    > rodzin (w Czechach ZUS dla przedsiębiorców wynosi ok. 90 zł miesięcznie
    > od osoby), uproszczenie do minimum procedur skarbowych i ubezpieczeń
    > społecznych oraz likwidacja obecnego kodeksu pracy w jego
    > socjalistycznym brzmieniu.

    Wiesz, piszesz jakbys zyl na innej planecie co najmniej.
    Zobacz co sie dzieje ze stoczniowcami w Szczecinie - prywatna sp[olka niby,
    a chca a to zeby promier do nich przyjezdzal, a to ministrer rezygnowal z
    funkcji posla a to cos. Blokuja mioasto itd.
    to mi powiedz jak chcialbys wielki ekonomisto wprowadzic wszystkie te rzezy
    i przezyc jednoczesnie???

    Wiesz ile ludzi zyje na garnuszku panstwa??? Ile zakladow nadal jest
    utrzymywanych???

    Prosze - poza ogolnikami, ktorymi szafowac jest tak prosto, powiedz jakbys
    to wprowadzil. Zachowujesz sie nieodpowiedzialnie i wcale nie roznisz sie
    demagogia od Leppera.

    Wprowadzamy podatek liniowy?? OK. Ale co przez rok - dwa - skad sfinansujesz
    wszystko???
    Zabierasz caly socjal i wydatki na szpitale - ok - ale miejsca pracy nie
    stworza sie w miesiac...

    I tak dalej i tak dalej.

    niestety mamy dupokracje a to znaczy, ze gro tych bialych murzynow glosuje
    za tym, zeby nic nie robic a miec kase (ooo jeszcze robotnicy miast i wsi
    powinni w dupe dostac - tak chcieli kapitalizmu to ja nie wiem czemu jeszcze
    strajkuja...)

    Reasumujac. To, ze masz pomysly to jeszcze nic nie znaczy - to nie
    Cywilizacja, to zywy organizm...

  • 16. Data: 2002-07-03 08:48:31
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    wiesz AMRA , zasada jest jedna - stara i znana : wszyscy Polacy znają sie na
    polityce i piłce noznej. GreGG tez jak widac sie zna ... mozna tez
    przytoczyć słowa Wilsona: " Każdy głupi potrafi krytykować i wielu to robi"
    . Wszyscy w tym kraju wiedza co należałoby zrobic tylko nikt nie wie jak ...
    Sorki - proszę żeby nikt nie bral tego zbyt osobiście .. Ale mamy tylu
    dobrych ekonomistów, którzy wiedza co zrobić, a nawet maja koncepcje jak
    przeprowadzic odpowiednie zmiany. Dlaczego im się nie udaje dojść do głosu ?
    W naszym kraju to przypomina walke z wiatrakami ... po drodze usawia
    człowiekowi tysiąc jeden blokad dróg, sto zwiazków zawodowych powie "nie bo
    nie i juz" itp itd .... Przekonanie wszystkich sił politycznych (co jest
    niezbedne do przeprowadzenia radykalnych zmian) w moim mniemaniu na dzis
    dzień jest nierealne ... Mam nadzieje tylko następne pokolenie będzie żyło
    juz w normalnych warunach .. że wreszcie kiedys komus sie uda .... I tym
    nieoptymistycznym akcentem kończe i pozdrawiam.

  • 17. Data: 2002-07-03 09:37:46
    Od: Orfant Orfanter <o...@k...net.pl>

    Kasia wrote:
    > Ale mamy tylu dobrych ekonomistów, którzy wiedza co zrobić, a nawet
    > maja koncepcje jak przeprowadzic odpowiednie zmiany. Dlaczego im się
    > nie udaje dojść do głosu ?

    Ależ mamy dość dobrych ministrów finansów - im bardziej znani, tym
    lepiej, bo nie podejmują populistycznych decyzji, ponieważ nikt ich
    później nie zatrudni. Min-fin to najczęściej zmieniany minister, a praca
    jest sezonowa :/ Niestety min-fin musi pracować z innymi resortami i
    premierem i każdy chce ciągnie w swoją stronę - do tego teraz wybory
    samorządowe - więc czekają nas igrzyska i przechwałki, bo obecnemu
    rządowi brak pomysłów i chęci wprowadzenia tych nielicznych na które wpadli.

  • 18. Data: 2002-07-03 10:16:54
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    "Menos" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Belka namotal, namotal i sobie poszedl.
    > A bagno, ktorego byl sprawca, po nim pozostalo.

    Myślę, że taki był powód dymisji Belki.
    "Sprawca" odszedł - "notowania rządu" - poprawcie się!!!

    Michał W.

    PS-A świstak siedzi.....

  • 19. Data: 2002-07-03 10:36:27
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

> [...]
    > nie i juz" itp itd .... Przekonanie wszystkich sił politycznych (co jest
    > niezbedne do przeprowadzenia radykalnych zmian) w moim mniemaniu na dzis

    aktualny rząd Millera działa politycznie w najbardziej komfortowych
    warunkach jakie ostatnio występowały :

    większość w senacie
    własny prezydent
    wszystko co złe to Buzek i Balcerowicz

    jeśli mając takie warunki i wiedząc że w praktyce na wprowadzenie ostrych
    reform rząd ma tylko kilka pierwszych miesięcy działalności - gdy ma jeszcze
    jaki taki kredyt zaufania, nic nie zrobiono to tego nie da się
    usprawiedliwić niczym, w praktyce straciliśmy właśnie kolejne 4 lata a może
    i więcej

    bo teraz z coraz bardziej malejącym poparciem i niedalekimi wyborami
    samorządowymi już nie dadzą rady nic zrobić.

    A podobno szli do wyborów z teczkami pełnymi projektów, pomysłów itd, szkoda
    kolejna zmarnowana szansa :-)

  • 20. Data: 2002-07-03 10:36:52
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > a chca a to zeby promier do nich przyjezdzal, a to ministrer rezygnowal z
    > funkcji posla a to cos. Blokuja mioasto itd.

    I co sie im dziwic - zyja w panstwie opartym na redystrybucji - wiec takie
    ich prawo ...