  • 21. Data: 2002-04-27 17:15:27
    Temat: Re: Czy mi się wydaje, czy...
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aael6b$4o9$1@news.onet.pl...

    > A nie przypadkiem 4,99 za prowadzemie + 0,99 za karte = 5,98 PLN

    zgadza sie ;-) 4,99 - a bylem swiecie przekonany ze 0,99 ;-))) THX za
    poprawke

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2002-04-27 17:19:59
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Inteligo i mbank sluza mi wylacznie do transakcji w necie. Oszczednosci
    > lokuje w marmurkach.

    jak dla mnie to:

    - Inteligo - platnosc tylko w necie
    - mBank - oszczednosci bo wysoki % i zawsze dostepne
    - Multi - jak bedzie w Kielcach to podstawowe w polaczeniu z CitiOne

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2002-04-27 17:26:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Inteligo i mbank sluza mi wylacznie do transakcji w necie. Oszczednosci
    > lokuje w marmurkach.

    Czyli oszczedzasz na VE, a oszczednosci na 1,5% ???

  • 24. Data: 2002-04-27 17:52:57
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "Szary Klient" <k...@g...w.eu> wrote in message

    >http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/wydanie_010523/
    ekonomia_a_6-1.jpg

    W banku "klasycznym" mam chociaż namacalny dowód co funduję bankowi -
    marmurowe schody. W inteligo - nie.
    ;-))))

  • 25. Data: 2002-04-27 18:26:52
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Prowadzenie konta:
    > Jesli saldo <100 zl = 4,99 /msc
    > Jesli saldo >=100 zl = 0 / msc
    >
    > Karta Visa Electron: 0,99 / msc
    > niezaleznie od salda na koncie.

    Thx, rzeczywiście - tak jest w FAQ - właśnie sprawdziłem :)
    Pzdr.,

  • 26. Data: 2002-04-27 19:26:01
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czyli oszczedzasz na VE, a oszczednosci na 1,5% ???

    Oszczednosci na lokatach na ekoncie-pro Lukasa i w Millennium.

  • 27. Data: 2002-04-27 20:23:44
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Czyli lapanka trwa - niech nieswiadomie skladaja wnioski o otwarcie... a
    > obecnych klientow musza poinformowac - stad taka sytuacja
    OSZCZĘDNOŚCI NA LOKATACH INTELIGO