  • Data: 2009-02-21 22:04:46
    Temat: Re: Czy manipulowana opcjami, moim zdaniem zdecydowanie TAK!
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:gnptnt$81q$2@mx1.internetia.pl...
    > Przestancie wreszcie opowiadac, ze oni nie widzieli co to opcje. Wiedzieli
    > doskonale i byli przekonani ze na nich i spadku zlotowki zarobia krocie.
    > Zafajdani hazardzisci!

    Czy ja wiem, czy mieli zarobic krocie?
    Oni *kupowali* opcje, zeby *nie stracic* w wyniku *umoecnienia* sie
    zlotowki.
    Natomiast *wystawiali* jest po to, by *nie placic* premii opcyjnej za zakup.
    Tylko w takim ukladzie dlaczego zgodzili sie wystawic opcje na kilkakrotnie
    wieksze wartosci instrumentu bezoawego?
    Bo ja jeszcze bym zrozumial, gdyby wystawili na taki sam nominal - to by
    zadzialalo jak futures - nie ryzykuje spadku euro ale tez i moj zysk z
    tytulu dodatnich roznic kursowych pozra wystawione opcje i per saldo bede
    mial dokladnie tyle, ile bym mial, gdyby kurs euro zatrzymal sie w chwili,
    gdy zawieralem transakcje opcyjna.

    Ale jesli ktos wystawia po wyzszym kilkakrotnei nominale, to albo jest
    idiota, albo dostal prywatnie w lape od nabywcy wystawionej opcji.

    Pozdrawiam
    SDD