  • 1. Data: 2002-04-24 19:14:14
    Temat: Czy ma juz ktos Citkowe MC kk?
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Chodzi mi glownie o to, czy rzeczywiscie ta karta jest rozliczana
    jakos kulawo przez dolary?

    Szymon

  • 2. Data: 2002-04-24 20:41:44
    Temat: Re: Czy ma juz ktos Citkowe MC kk?
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : Chodzi mi glownie o to, czy rzeczywiscie ta karta jest rozliczana
    : jakos kulawo przez dolary?

    Ma tak być przez 3 miesiące, póżniej będzie rozliczana przez Euro.
    Przekazuję za panią która zadzwoniła proponując MC jako kartę dodatkową.

    LeszekR.

  • 3. Data: 2002-04-24 20:51:44
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ma tak być przez 3 miesiące, póżniej będzie rozliczana przez Euro.
    > Przekazuję za panią która zadzwoniła proponując MC jako kartę dodatkową.

    Kartę dodatkową do jakiej? Mi powiedzieli, że jeżeli mam ich kredytową Visę,
    to nie mogę mieć MC.

    Jerry

  • 4. Data: 2002-04-24 21:00:13
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    : Kartę dodatkową do jakiej? Mi powiedzieli, że jeżeli mam ich kredytową
    Visę,
    : to nie mogę mieć MC.

    Z kolei do mnie zadzownili z Citka mówiąc że jestem dobrym klientem :), że
    historia karty jest ok i proponują KK MC w promocyjnej cenie bez zadnych
    dodatkowych papierów i że wystarczy tylko mój podpis pod wnioskim, który
    ktoś z Citka dostarczy.
    Podoba mi się ten bank /jeśli biega o KK/

  • 5. Data: 2002-04-25 07:27:47
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Chodzi mi glownie o to, czy rzeczywiscie ta karta jest rozliczana
    > jakos kulawo przez dolary?

    I czy jak w przypadku VC trzeba placic 6.50/mc za ubezpieczenie ?

  • 6. Data: 2002-04-25 07:50:30
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Witam!

    Citilinka powiedziała mi, że jeśli chcę otrzymać MC to muszę najpierw
    spłacic całość zadłużenia z VISY, zrezygnować z tej karty, a dopiero póżniej
    złożyć wniosek o wydanie karty MC. Na moje pytanie czy nie przewidują
    równoległego wydawania MC i VISY, nawet z sumarycznym limitem kredytowym
    jaki obowiązywał tylko dla VISY, odpowiedziała, że w najbliższej przyszłości
    nie będzie to mozliwe.

    Pzdr

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2002-04-25 08:38:21
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > równoległego wydawania MC i VISY, nawet z sumarycznym limitem kredytowym
    > jaki obowiązywał tylko dla VISY, odpowiedziała, że w najbliższej

    No to jestem zaskoczony iż mnie Citek traktuje inaczej. Zresztą dziasiaj po
    południu jestem umówiony z gościem. który ma dostarczyć papiery na dodatkową
    KK MC. Może rozmawiacie z nieodpowiednimi osobami w Citiphone? :)

    --
    LeszekR.
    Odpowiadając usuń NOSPAM

  • 8. Data: 2002-04-25 09:58:33
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

> [...]
    > ktoś z Citka dostarczy.
    > Podoba mi się ten bank /jeśli biega o KK/
    A mi się nie podoba. Najpierw też mnie nachodzili, pytali, dzwonili itd. Jak
    napisałem wniosek i wysłałem. To odpowiedzieli, że się rozmyślili i mi nie
    dali! Już wolę Partnera, i z Citi nie chcę mieć nic wspólnego!
    Aha, grubo przekraczałem minimalne wymagania na KK Citi. Do tego w tym samym
    okresie (chyba po tygodniu) pomyślnie założyłem srebnego Fortisa.

  • 9. Data: 2002-04-25 10:12:55
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    samym
    > okresie (chyba po tygodniu) pomyślnie założyłem srebnego Fortisa.

    Cóż - co bank to obyczaj :)
    Mnie olaj Rajfajzen mimo iż przekraczałem ich wymogi, a Citek daje już drugą
    KK.
    Metod postępowania banków na trzeżwo nie zrozumiemy chyba nigdy :).

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM

  • 10. Data: 2002-04-25 13:17:15
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Amehat" <a...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Ma tak być przez 3 miesiące, póżniej będzie rozliczana przez Euro.
    > Przekazuję za panią która zadzwoniła proponując MC jako kartę dodatkową.

    Równie dobrze mogłaby do Ciebie zadzwonić pielęgniarka albo kominiarz. Co
    będzie - to pokaże życie ;-)))

    K. Kowalski