  • 11. Data: 2002-04-25 13:32:54
    Temat: Re: Czy ma juz ktos Citkowe MC kk?
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    > Jak
    > samym
    >
    > Cóż - co bank to obyczaj :)
    > Mnie olaj Rajfajzen mimo iż przekraczałem ich wymogi, a Citek daje już
    drugą
    > KK.
    > Metod postępowania banków na trzeżwo nie zrozumiemy chyba nigdy :).

    Te banki to jakieś dziwne są ...

  • 12. Data: 2002-04-25 15:28:41
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    : Równie dobrze mogłaby do Ciebie zadzwonić pielęgniarka albo kominiarz. Co
    : będzie - to pokaże życie ;-)))

    Dobrze będzie :)))))))))))
    --
    LeszekR.

    --
    Odpowiadając usuń NOSPAM

  • 13. Data: 2002-04-25 18:47:06
    Od: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>

    Amehat wrote:

    > No to jestem zaskoczony iż mnie Citek traktuje inaczej. Zresztą dziasiaj po
    > południu jestem umówiony z gościem. który ma dostarczyć papiery na dodatkową
    > KK MC. Może rozmawiacie z nieodpowiednimi osobami w Citiphone? :)
    >

    > --
    > LeszekR.
    > Odpowiadając usuń NOSPAM

    A jaką masz VC? Srebrną czy złotą? No i co to znaczy być dobrym
    klientem. Bo mnie też powiedzieli, że nie można mieć jednocześnie VC i
    MC mimo, że mam miesięczne obroty powyżej 3000 PLN i spłacam zawsze
    całość. Może dobry klient to taki, który płaci 6.50 i nie korzysta z
    karty... Bo ja tego nie rozumiem...

    TOmek

  • 14. Data: 2002-04-25 20:23:05
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 25 Apr 2002 09:50:30 +0200, "Andrzej"
    <f...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam!
    >
    >Citilinka powiedziała mi, że jeśli chcę otrzymać MC to muszę najpierw
    >spłacic całość zadłużenia z VISY, zrezygnować z tej karty, a dopiero póżniej
    >złożyć wniosek o wydanie karty MC. Na moje pytanie czy nie przewidują
    >równoległego wydawania MC i VISY, nawet z sumarycznym limitem kredytowym
    >jaki obowiązywał tylko dla VISY, odpowiedziała, że w najbliższej przyszłości
    >nie będzie to mozliwe.

    hihi. ale gupki :-)
    zadzwon moze do innego konsultanta, tam dowiesz sie zupelnie cos
    innego. a u trzeciego jeszcze cos innego. to jest citistandard :-)

    PGR

  • 15. Data: 2002-04-25 20:30:21
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : hihi. ale gupki :-)
    : zadzwon moze do innego konsultanta, tam dowiesz sie zupelnie cos
    : innego. a u trzeciego jeszcze cos innego. to jest citistandard :-)

    Fakt, gdy dzwoniłem trzy dni temu usłyszałem iż Citek do dotychczasowych
    klientów będzie wysyłał pisma z propozycją KK MC. Dzisiaj rozmawiając z
    przedstawicielem Citka usłyszałem iż dział marketingu przygotował KK MC dla
    12 tyś użytkowników VISY i z nimi będzie się kontaktował ;)

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM

  • 16. Data: 2002-04-26 16:34:32
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Fidecki" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > MC mimo, że mam miesięczne obroty powyżej 3000 PLN i spłacam zawsze
    > całość. Może dobry klient to taki, który płaci 6.50 i nie korzysta z

    A moze dobry klient to taki, ktory ma wystarczajaco duze obroty a dodatkowo
    pozwala zarobic bankowi na KK, tzn. nie splaca za kazdym razem zadluzenia
    karty w grace periodzie ?

    M.

  • 17. Data: 2002-04-28 09:54:34
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
    : A moze dobry klient to taki, ktory ma wystarczajaco duze obroty a
    dodatkowo
    : pozwala zarobic bankowi na KK, tzn. nie splaca za kazdym razem zadluzenia
    : karty w grace periodzie ?

    Nie, chyba nie. Moje obroty na KK nie są duże / BTW co to znaczy dyuże?/ a
    kartę zawsze spłacam przed terminem. Nigdy przez ponad dwa lata nie
    zapłaciłem grosza odsetek, a z dodatkowych kosztów /ubezpieczenie Credit
    Shield zrezygnowałem/ a mimo to zaproponowali mi KK MC.

    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM