  • 1. Data: 2002-04-24 19:22:10
    Temat: MultiBank i Urząd Skarbowy
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Dzisiaj dostałem wezwanie do Urzędu Skarbowego w celu podania dokładnej
    nazwy i adresu MultiBanku. Powodem jest to, że mój Urząd Skarbowy nie zna
    Multibanku i w związku z tym nie może dokonać zwrotu z podatku. Nic też nie
    pomogło pominięcie dwóch pierwszych cyfr kontrolnych - ich system
    komputerowy nie rozpoznaje numeru rozlieczeniowego.
    Wszyscy ci, którzy podali w NIP3 numer rachunku w MulitBanku mogą się więc
    spodziewać podobnego wezwania - chyba, że tylko ja miałem pecha. Muszę
    jednak przyznać, że Pani w Urzędzie Skarbowym była bardzo miła i udało mi
    się wszystko wyjaśnić na telefon.

    Jerry

  • 2. Data: 2002-04-24 19:32:11
    Temat: Re: MultiBank i Urząd Skarbowy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > spodziewać podobnego wezwania - chyba, że tylko ja miałem pecha. Muszę
    > jednak przyznać, że Pani w Urzędzie Skarbowym była bardzo miła i udało mi

    Dobrze ze w tym roku dalem Fortisa :)

  • 3. Data: 2002-04-24 19:35:58
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >Wszyscy ci, którzy podali w NIP3 numer rachunku w MulitBanku mogą się więc
    >spodziewać podobnego wezwania - chyba, że tylko ja miałem pecha.

    Ja też miałem problem, ale inny. Pieniadze wróciły do US, bo NIE PODAŁEM cyfr
    kontrolnych. Powiedzieli mi potem, że Multi jest jedynym bankiem, gdzie muszą
    miec cyfry kontrolne, bo jak nie, to bank nie przyjmie przelewu.
    Ale od razu wyjaśniam, że podając im na początku numer konta napisałem, że
    jest to BRE OBD, a nie, że Multibank, bow wyczułem, że te geniuszki z US moga
    miec kłopot z takim bankiem. No bo przecież "pani kochana, kto to słyszał o
    takim banku, PKO, to rozumiem, ale jakieś Multi...".
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-04-24 19:55:23
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miec kłopot z takim bankiem. No bo przecież "pani kochana, kto to słyszał
    > takim banku, PKO, to rozumiem, ale jakieś Multi...".

    no to qrde pewnie moje tez wrocily; rozliczylem sie na poczatku marca i nic;
    podalem nr bez cyfr kontrolnych i napisalem BRE OBD; kobita dzwonila do
    mnie, zeby sie dowiedziec, co to znaczy OBD; na ale kasy dalej ni ma

    pzdr.

    p.

  • 5. Data: 2002-04-25 07:26:13
    Od: "bartosz j bujak" <b...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    > spodziewać podobnego wezwania - chyba, że tylko ja miałem pecha. Muszę
    > jednak przyznać, że Pani w Urzędzie Skarbowym była bardzo miła i udało mi

    Podalem moj numer (pelny NRB) w formularzu NIP-3, a nazwe banku przyjalem
    BRE BANK SA. Pieniadze doszly bez problemu

    pzr.
    bb.

  • 6. Data: 2002-04-25 11:39:42
    Od: Sylwester Hendzel <s...@l...freak.pl>

    Jerry wrote:

    > spodziewać podobnego wezwania - chyba, że tylko ja miałem pecha. Muszę
    > jednak przyznać, że Pani w Urzędzie Skarbowym była bardzo miła i udało mi
    > się wszystko wyjaśnić na telefon.

    Wlasnie ostatnio tez to zauwazam. Czyzby "urzednik z ludzka twarza"
    zaczal funkcjonowac na powaznie?

    Sylwester Hendzel
    Szczecin

  • 7. Data: 2002-04-25 20:14:26
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 24 Apr 2002 21:55:23 +0200, "bulba" <b...@t...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >cyfr
    >muszą

    Nie wydaje mi sie.
    Nie jestem pewien czy Multi jest takim bankiem, ale nawet jesli, to na
    pewno nie jedynym. Pierwszym bankiem, ktory nie przyjmuje nieibanowych
    przelewow jest i od zawsze byl Inteligo.

    PGR

  • 8. Data: 2002-04-26 08:14:02
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Sylwester Hendzel wrote:

    > Wlasnie ostatnio tez to zauwazam. Czyzby "urzednik z ludzka twarza"
    > zaczal funkcjonowac na powaznie?

    Coś w tym jest, bo przedwczoraj udało mi się telefonicznie wyjaśnić
    sprawę domniemanej niedopłaty w podatku od nieruchomości w wys. PLN 4 +
    20 gr odsetek.
    Podziałała moja uprzejma prośba o przesłanie _oficjalnego_ wezwania do
    zapłaty uzupełnionego o historię wpłat. I się nagle przelew znalazł:-))
    Oczywiście sugestię dostarczenia dowodu wpłaty wyśmiałem, Podałem
    kobiecie datę i już:-))

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2002-04-26 21:59:52
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > dokładnej nazwy i adresu MultiBanku. Powodem jest to, że mój Urząd
    > Skarbowy nie zna Multibanku i w związku z tym nie może dokonać zwrotu

    Znają, znają, tyle tylko że twoim bankiem jest tak na prawdę BRE i to
    powinieneś wpisać. Nie ma takiej możliwości, ażeby US nie znał jakiegoś
    numeru rozliczeniowego, ponieważ te numery są w razie potrzeby
    uaktualniane.

    > Nic też nie pomogło pominięcie dwóch pierwszych cyfr
    > kontrolnych - ich system komputerowy nie rozpoznaje numeru
    > rozlieczeniowego.

    Może rozpoznaje, ale pani nie wiedziała że BRe jakie jej wyskoczyło po
    wpisaniu prefixu to wpisany przez Ciebie Multibank.

    > Wszyscy ci, którzy podali w NIP3 numer rachunku w
    > MulitBanku mogą się więc spodziewać podobnego wezwania

    Zależy od US.

    > - chyba, że
    > tylko ja miałem pecha. Muszę jednak przyznać, że Pani w Urzędzie
    > Skarbowym była bardzo miła i udało mi się wszystko wyjaśnić na
    > telefon.

    No, to bardzo fajnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski