  • 21. Data: 2006-01-02 21:53:26
    Temat: Re: Czy ktoś wreszcie dobierze się marmurom do tyłka...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Pieniądze leżą nie w KIR-ze tylko w banku pośredniczącym, z reguły
    > NBP, ale niekoniecznie.

    W NBP to raczej dosc koniecznie, co najwyzej w NBP na koncie banku
    posredniczacego. Chyba ze bank juz sie ich pozbyl.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2006-01-02 21:58:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > W NBP to raczej dosc koniecznie, co najwyzej w NBP na koncie banku
    > posredniczacego. Chyba ze bank juz sie ich pozbyl.

    Są (a może już tylko były) banki, które rozliczenia międzyoddziałowe
    wykonywały przy uzyciu elixira. Stąd mój wniosek wydaje się uzasadniony :-)

    M.

  • 23. Data: 2006-01-03 15:31:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...localdomain>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Są (a może już tylko były) banki, które rozliczenia międzyoddziałowe
    > wykonywały przy uzyciu elixira. Stąd mój wniosek wydaje się
    > uzasadniony :-)

    PKO BP w roli glownej... Tak czy owak, pieniadze sa na koncie danego
    banku. Moga byc na koncie banku lub oddzialu posredniczacego, moze byc na
    koncie oddzialu docelowego. Jeden diabel, w kazdym razie nie sa na koncie
    wlasnym NBP, ma je w swojej dyspozycji oddzial/bank docelowy (albo
    posredniczacy, ale uzywanie jako banku posredniczacego takiego banku,
    ktory ma "do siebie" tylko 2 sesje dziennie to jakas lekka pomylka chyba).