  • 1. Data: 2006-01-02 10:58:39
    Temat: Jaki bank ?
    Od: "dammer" <d...@n...com>

    4 lata temu zalozylem konto dla mojej firmy na Lotwie w Hansabanka

    1) Jedno i to samo konto moge prowadzic w 5 walutach ( wystarczy w Polsce
    USD, EUR,PLN)
    2) Sam moge decydowac co i kiedy konwertowac
    3) Oplata miesieczna za obsloge konta 11 PLN
    4) Bank internetowy z elektronicznym kluczem z generatorem kodow

    Czy jest cos takiego w Polsce ?

  • 2. Data: 2006-01-02 12:24:07
    Temat: Re: Jaki bank ?
    Od: "Titus_Andronicus" <m...@w...pl>

    > Czy jest cos takiego w Polsce ?

    Większośc spełnia VW bank

    at

  • 3. Data: 2006-01-02 16:50:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "dammer"
> [...]
    > 3) Oplata miesieczna za obsloge konta 11 PLN
    > 4) Bank internetowy z elektronicznym kluczem z generatorem kodow

    Nordea Bank Polska SA - interetowy system SOLO
    *** blad ***

  • 4. Data: 2006-01-02 16:52:47
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "dammer"
    > 4) Bank internetowy z elektronicznym kluczem z generatorem kodow

    rozumiem, ze chodzi ci o tzw u nas "token" :-)
    *** blad ***