  • 11. Data: 2014-05-03 18:26:35
    Temat: Re: Czy ktoś tu jeszcze korzysta z IE ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:lk2gtt$vgl$1@node1.news.atman.pl...

    > A dalej pewnie już nic, tylko reklamy?

    No właśnie nic. Przestałem się szarpać. Wirtualna i Interia działają.
    Zagłosowałem nogami :-)

    > Ja mam adblocka i jak chcę coś obejrzeć to wyłączam blokowanie na jakiejś
    > stronie.

    Wiesz, ale to dowód na to, ze oni jakieś konie trojańskie wstawiają. Nie
    chodzi mi o te kilka reklam, ale o dane się boję.

  • 12. Data: 2014-05-03 18:27:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Polecam Mozillę Firefox.
    > IE 11 nie odinstalowałam, siedzi sobie na dysku, ale go raczej nie tykam.

    Ja używam wielu wyszukiwarek w celach testowych, ale IE jest nadal
    podstawową.

  • 13. Data: 2014-05-03 23:20:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 May 2014 03:12:13 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mnie od dłuższej chwili antywir blokuje możliwość oglądania filmików na
    > ONET. Czasem udaje się te reklamy przed obejrzeć.

    Antyvir czy brak Silverlight ?

    J.

  • 14. Data: 2014-05-05 14:48:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 3 May 2014 18:27:26 +0200, w <53651994$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ja używam wielu wyszukiwarek w celach testowych, ale IE jest nadal
    > podstawową.

    IE nie jest wyszukiwarką, chyba że danych na twoim komputerze :)

  • 15. Data: 2014-05-05 17:27:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > podstawową.

    IE nie jest wyszukiwarką, chyba że danych na twoim komputerze :)

    Przeglądarek miało być.

  • 16. Data: 2014-05-08 07:27:38
    Od: tomek <t...@r...atomek>

    W dniu 2014-04-30 19:02, wiatrak pisze:
    > http://www.nordea.pl/biuro-prasowe/aktualnosci/ostrz
    ezenie-dla-klientow-banku-korzystajacych-z-przeglada
    rki-internet-explorer.html

    > https://www.meritumbank.pl/
    >
    > http://tvn24bis.pl/informacje,187/usa-i-wielka-bryta
    nia-odradzaja-uzywania-przegladarki-internet-explore
    r,423387.html

    Ja - po uruchomieniu sytemu ściągam za pomocą IE Firefoxa
    (zresztą do tego jest najlepszy)