  • 1. Data: 2014-04-30 19:02:04
    Temat: Czy ktoś tu jeszcze korzysta z IE ?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    http://www.nordea.pl/biuro-prasowe/aktualnosci/ostrz
    ezenie-dla-klientow-banku-korzystajacych-z-przeglada
    rki-internet-explorer.html

    https://www.meritumbank.pl/

    http://tvn24bis.pl/informacje,187/usa-i-wielka-bryta
    nia-odradzaja-uzywania-przegladarki-internet-explore
    r,423387.html

  • 2. Data: 2014-04-30 19:57:36
    Temat: Re: Czy ktoś tu jeszcze korzysta z IE ?
    Od: W <w...@w...pl>

    wiatrak wystukał, co następuje:

> [...]
    >
    > http://tvn24bis.pl/informacje,187/usa-i-wielka-bryta
    nia-odradzaja-uzywan
    > ia-przegladarki-internet-explorer,423387.html

    Primo, od wersji 11 IE nie jest takie złe... ba, powiedziałbym że jest
    całkiem niezłe. Po wtóre - http://www.dobreprogramy.pl/Kolejna-luka-w-
    Internet-Explorerze-odkryta.-Uzytkownicy-Windows-XP-
    nie-dostana-juz-
    aktualizacji,News,53983.html

    "Atak może być przeprowadzony dzięki wykorzystaniu technologii Adobe Flash.
    Nie jest to już pierwsza sytuacja gdy produkt firmy Adobe okazuję się
    najłatwiejszym do obejścia elementem."

    cóóóż ;-)

  • 3. Data: 2014-04-30 21:50:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    wiatrak napisał(a) :
> [...]
    >

    > https://www.meritumbank.pl/
    >
    > http://tvn24bis.pl/informacje,187/usa-i-wielka-bryta
    nia-odradzaja-uzywania-przegladarki-internet-explore

    Dziury w IE to żadna nowość. Od nastu lat.
    "Internet Explorer służy do przeglądania zawartości Internetu z
    Twojego komputera. I vice versa." ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 4. Data: 2014-04-30 22:22:24
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Ja używam, masz coś przeciwko?
    Używaj "z głową", jak wszystko.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2014-05-01 02:12:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-30 19:57, W pisze:
> [...]
    >
    > "Atak może być przeprowadzony dzięki wykorzystaniu technologii Adobe Flash.
    > Nie jest to już pierwsza sytuacja gdy produkt firmy Adobe okazuję się

    To dziwne jest, bo jak mi się włączy jakiś filmik np. na onecie to mi
    komputer strasznie wyje dopóki tego filmu nie przestanę oglądać, albo go
    nie wyłaczę. Coś jest nie tak.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-05-02 03:12:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > To dziwne jest, bo jak mi się włączy jakiś filmik np. na onecie to mi
    > komputer strasznie wyje dopóki tego filmu nie przestanę oglądać, albo go
    > nie wyłaczę. Coś jest nie tak.

    Mnie od dłuższej chwili antywir blokuje możliwość oglądania filmików na
    ONET. Czasem udaje się te reklamy przed obejrzeć.

  • 7. Data: 2014-05-02 03:14:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Ja używam, masz coś przeciwko?
    > Używaj "z głową", jak wszystko.

    Licznie wynajdywane dziury IE wynikają z tego, ze jest on powszechnie
    używany. Hakerom nie chce się łamać niszowych przeglądarek. A jak nawet coś
    znajdą, to ze względu na niszowość marne szanse, że ktoś ujawni
    przełamanie.

  • 8. Data: 2014-05-02 03:45:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    >
    > Licznie wynajdywane dziury IE wynikają z tego, ze jest on powszechnie
    > używany. Hakerom nie chce się łamać niszowych przeglądarek. A jak

    To była może prawda kilka lat temu. Teraz te "niszowe" przeglądarki mają
    "trochę" więcej rynku.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2014-05-03 01:53:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-02 03:12, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie od dłuższej chwili antywir blokuje możliwość oglądania filmików na
    > ONET. Czasem udaje się te reklamy przed obejrzeć.

    A dalej pewnie już nic, tylko reklamy?
    Ja mam adblocka i jak chcę coś obejrzeć to wyłączam blokowanie na
    jakiejś stronie.
    W W8.1 mam w menu start okienko VOD onet i mogę sobie filmy za darmo
    oglądać. Bardzo dobrze działa, tylko, że ja jestem za leniwa na
    oglądanie filmów w komputerze.
    Vod to vod, jest ok, ale ten parszywy flash powoduje wycie komputera i
    nie wiem jak go ujarzmić, bo czasami chcę jakiś dokument obejrzeć, nawet
    we flashu.

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-05-03 01:55:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-02 03:14, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > używany. Hakerom nie chce się łamać niszowych przeglądarek. A jak nawet coś
    > znajdą, to ze względu na niszowość marne szanse, że ktoś ujawni

    Polecam Mozillę Firefox.
    IE 11 nie odinstalowałam, siedzi sobie na dysku, ale go raczej nie tykam.

    --
    animka