  • 1. Data: 2014-04-28 19:29:35
    Temat: konto z kartą debet za 0zł
    Od: Karol <k...@1...pl>

    ale szukam takiego konta, gdzie aby karta była darmowa wystarczy zrobić
    transakcje ilościowo a nie kwotowo.
    na razie znalazłem BPH i Pekao SA

  • 2. Data: 2014-04-28 19:54:49
    Temat: Re: konto z kartą debet za 0zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Karol" l4lo2k847ti4$.abz7hf17mcyc$....@4...net

    > ale szukam takiego konta, gdzie aby karta była darmowa
    > wystarczy zrobić transakcje ilościowo a nie kwotowo.

    Dobre w Millennium -- 1 transakcja i 1 kpln wpływu. Debet na
    tydzień -- za free. Ale niekoniecznie dostaniesz ten debet.
    Do tego 4% lokacyjnie do 10 kpln.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-04-28 20:13:27
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Apr 2014 20:31:45 +0200, osa napisał(a):

    > Zobacz Meritum i KGP w BZWBK - bez opłat bez żadnych warunków.

    Przy czym debetówka z Meritum jest bez paypassa.

    --
    Imka

  • 4. Data: 2014-04-28 20:31:45
    Od: osa <w...@p...fm>

  • 5. Data: 2014-04-28 20:37:40
    Od: Raff <r...@i...pl>

    Karol pisze:
    > ale szukam takiego konta, gdzie aby karta była darmowa wystarczy zrobić
    > transakcje ilościowo a nie kwotowo.
    > na razie znalazłem BPH i Pekao SA

    Konto Godne Polecenia w BZWBK. Żadnych opłat - niezależnie od tego czy na
    karcie/koncie jest "ruch", czy nie.

  • 6. Data: 2014-04-28 21:41:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-04-28 19:29, Karol pisze:
    > ale szukam takiego konta, gdzie aby karta była darmowa wystarczy zrobić
    > transakcje ilościowo a nie kwotowo.
    > na razie znalazłem BPH i Pekao SA

    PeKaO SA, nie ma wymogu wpływu wynagrodzenia?

    kojarzę, że jak nie ma ww. to 5,99 zł opłaty za konto

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2014-04-28 23:18:11
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Użytkownik "Karol" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    > ale szukam takiego konta, gdzie aby karta była darmowa wystarczy zrobić
    > transakcje ilościowo a nie kwotowo.
    > na razie znalazłem BPH i Pekao SA

    Alior sync ale KGP bzwbk da Ci dodatkowo do 700zl wiec chyba nie ma sie co
    zastanawiac :-)

  • 8. Data: 2014-04-28 23:24:18
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-04-28 20:13, Imka pisze:

    > Przy czym debetówka z Meritum jest bez paypassa.

    W Bzwbk można wyłączyć

    Darek

  • 9. Data: 2014-04-29 01:12:50
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    RobertS <b...@x...pl> w wiadomości
    news:ljmasi$p8s$2@sunflower.man.poznan.pl napisał(a):
    > PeKaO SA, nie ma wymogu wpływu wynagrodzenia?
    Zależy jakie konto.

    > kojarzę, że jak nie ma ww. to 5,99 zł opłaty za konto
    Tak jest w przypadku Eurokonta Mobilnego ale np. w przypadku Eurokonta
    Net prowadzenie jest za darmo.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 10. Data: 2014-04-29 14:19:55
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-04-28 19:29, Karol pisze:
    > ale szukam takiego konta, gdzie aby karta była darmowa wystarczy zrobić
    > transakcje ilościowo a nie kwotowo.
    > na razie znalazłem BPH i Pekao SA

    Ostatnio DB spamował o karcie za 0zł bezterminowo (i bez innych
    warunków) - obsługa wszystkich bankomatów w PL gratis + DB-we za granicą.
    Prawie się skusiłem, ale mam jakiś uraz do DB i nie mogę się zmusić.