  • 1. Data: 2014-04-30 10:51:39
    Temat: W Millenium się system rozpada a tu taka cisza :-)
    Od: z <...@...pl>

    Mam już szturmować oddział po kasę czy z tego wybrną? :-)

  • 2. Data: 2014-04-30 11:02:23
    Temat: Re: W Millenium się system rozpada a tu taka cisza :-)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Mam już szturmować oddział po kasę czy z tego wybrną? :-)

    Zdefiniuj "rozpada"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2014-04-30 11:19:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2014 10:51, z pisze:
    > Mam już szturmować oddział po kasę czy z tego wybrną? :-)

    U mnie działa (przynajmniej z tego co widzę).

  • 4. Data: 2014-04-30 11:22:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-30 11:02, Kamil Jońca pisze:

    > Zdefiniuj "rozpada"
    > KJ

    http://www.wykop.pl/ramka/1969388/dziwna-awaria-w-mi
    llennium-bank-sam-nie-wie-co-sie-dzieje/

  • 5. Data: 2014-04-30 11:29:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2014 11:22, z pisze:

    > http://www.wykop.pl/ramka/1969388/dziwna-awaria-w-mi
    llennium-bank-sam-nie-wie-co-sie-dzieje/

    To pisz, że w placówkach ;)

    Chodzą na windows - może coś się zalęgło ;->

  • 6. Data: 2014-04-30 11:36:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > http://www.wykop.pl/ramka/1969388/dziwna-awaria-w-mi
    llennium-bank-sam-nie-wie-co-sie-dzieje/

    Może to efekt zakonczenia wsparcia dla XPków :)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 7. Data: 2014-04-30 11:48:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Mam już szturmować oddział po kasę czy z tego wybrną? :-)

    To jakas grubasza sprawa? Byłem przed wczoraj i rzeczywiscie - nie mogli
    przyjac kasy bo awaria... :(

  • 8. Data: 2014-04-30 12:17:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-30 11:36, Kamil Jońca pisze:

    > Może to efekt zakonczenia wsparcia dla XPków :)

    Wszystkie plagi egipskie to teraz przez skąpych użytkowników XP co nie
    chcą kupić nowego "wspaniałego" systemu ;-)

  • 9. Data: 2014-04-30 13:07:51
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 30 kwietnia 2014 10:51:39 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Mam juďż˝ szturmowaďż˝ oddziaďż˝ po kasďż˝ czy z tego wybrnďż˝? :-)

    Odkad skonczylo sie Dobre ze zwrotem 3% moga sie rozpadac.
    Chyba nie ma tam teraz nic ciekawego?

    --
    pozdr.
    ls