  • 1. Data: 2003-07-29 14:24:51
    Temat: Czy ktoś korzystał serwisu allpay.pl ?
    Od: "Marcin" <v...@W...onet.pl>

    Czy ktoś korzystał serwisu allpay.pl ?
    Przechwalają się że można przyjmować dzięki nim wpłaty kartą kredytową z
    zagranicy (przy prowizji 4,5%)
    Jakieś praktyczne spostrzeżenia uwagi lub aluzje?

    Marcin

  • 2. Data: 2003-07-29 14:37:13
    Temat: Re: Czy ktoś korzystał serwisu allpay.pl ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin wrote:
    > Jakieś praktyczne spostrzeżenia uwagi lub aluzje?
    > Marcin

    Hmm a payu.pl tego nie potrafi? A chyba ma mniejsze prowizje.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-29 21:24:31
    Od: "Eryk" <s...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Hmm a payu.pl tego nie potrafi? A chyba ma mniejsze prowizje.

    Zabawne - powiedz kupującemu na ebaju, że sie ma zarejestrować w jakiejś
    firmie, wysłać im ksero dowodu i poczekać nie wiadomo ile aby mógł wysłać 200
    $.... Allpaja używam od kilku miesięcy i jestem zadowolony... Fakt, że payu
    ma nieco niższe prowizje ale coś za coś. A ogólnie to przy kwotach 100$ - 300
    $ nie robi aż tak dużej różnicy.

    Eryk

  • 4. Data: 2003-07-30 07:21:56
    Od: "Marcin" <v...@p...onet.pl>

    > $.... Allpaja używam od kilku miesięcy i jestem zadowolony...
    A czy wpłacający pieniądze nie nażekali na sposób przeprowadzania wpłaty
    (szczególnie z zagranicy?

    I jeszcze jedno, waluta wpłaty - czy muszą to byś dolary czy mogą to być
    funty,euro itp i jest to kwestia przewalutowania wpłacanej waluty na PLN?

  • 5. Data: 2003-07-30 12:07:15
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Eryk" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > $.... Allpaja używam od kilku miesięcy i jestem zadowolony...

    ktoś niedawno się skarżył, że na przelanie kasy na konto trzeba czekać kilka
    tygodni
    jak to jest w twoim przypadku ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-07-30 12:42:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    plusz wrote:
    > Użytkownik "Eryk" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ktoś niedawno się skarżył, że na przelanie kasy na konto trzeba
    > czekać kilka tygodni
    > jak to jest w twoim przypadku ?

    w FAQu czytamy:
    Kiedy otrzymam należne mi pieniądze?
    Przelew jest wysyłany w 5 dniu miesiąca (za transakcje wykonane w miesiącu
    poprzednim). Dla usługi AllFast przelew jest wysyłany w ciągu 48 godzin od
    dokonania płatności.

  • 7. Data: 2003-07-30 15:25:11
    Od: "Eryk" <s...@N...gazeta.pl>

    Marcin <v...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > funty,euro itp i jest to kwestia przewalutowania wpłacanej waluty na PLN?

    Ja podaje w mailu adres - mi wpłacają w dolarach tak jak wylicytowali a
    dostaje w złotówkach. Jest to chyba od razu przeliczane, euro też chyba
    jest, ale nie sprawdzałem.

    Eryk

  • 8. Data: 2003-07-30 15:27:23
    Od: "Eryk" <s...@N...gazeta.pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

    > ktoś niedawno się skarżył, że na przelanie kasy na konto trzeba czekać
    kilka
    > tygodni
    > jak to jest w twoim przypadku ?

    Zawsze było to raz w miesiącu, około 5 dnia, ale ostatnio dostałem chyba 1
    albo 2 dnia - czyli szybciej.

    Eryk

  • 9. Data: 2003-07-30 16:10:58
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Marcin" <v...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś korzystał serwisu allpay.pl ?
    > Przechwalają się że można przyjmować dzięki nim wpłaty kartą kredytową z
    > zagranicy (przy prowizji 4,5%)
    > Jakieś praktyczne spostrzeżenia uwagi lub aluzje?

    All usja jest taka, że właścicielem Allpaya jest osoba fizyczna i choć nie
    mam nic do osób fizycznych ;-) nie odważyłbym im się powierzyć większych
    kwot. Inne all usje to kasa po miesiącu i w sumie brak jasnej ścieżki
    reklamacyjnej. Ale oczywiście to Twoja kasa i Twoje ryzyko.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 10. Data: 2003-07-30 18:50:08
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > All usja jest taka, że właścicielem Allpaya jest osoba fizyczna i choć nie
    > mam nic do osób fizycznych ;-) nie odważyłbym im się powierzyć większych

    Juz o tym bylo chyba w zeszlym tygodniu

    > kwot. Inne all usje to kasa po miesiącu i w sumie brak jasnej ścieżki
    > reklamacyjnej. Ale oczywiście to Twoja kasa i Twoje ryzyko.

    Ja ciagle nie widze roznicy pomiedzy forma prawna - co mi da ze jest to sa,
    sp z oo, sc czy dg? W sumie bardziej trzeba zwracac uwage np. na
    ubezpieczenie firmy, jej pozycje na rynku, renome itp... Ale i tak np. jak
    padnie duzy, renomowany bank to ma sie gwarancje do jakies tam xxx kwoty.
    Albo np. powstaje wielki portal za duza kase i za kilka miesiecy pada - a
    np. szewc za rogiem w oficynie dziala od 30 lat...

    Pozdr.,
    Piotr