  • 1. Data: 2003-07-29 13:22:52
    Temat: mBank - aby zrezygnować z karty do eMax trzeba ją najpierw aktywować
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    Takiego niusa udzieliła mi właśnie mLinia. Wysłali mi kiedyś kartę do eMaxa za
    którą pobrali 36 zł. Zdenerwowałem się wtedy oczywiście i postanowilem złożyć
    dyspozycję aby w przyszłości mi nie wysyłali już tej karty. Zadzwoniłe i mLinia
    potwierdziła że dyspozycję przyjeli. Ponieważ jednak od kilku dni zauważyłem
    posty ludzi, kktórzy twierdzili że też takie dyspozycje składali i nie ma po
    nich sladu w systemie postanowiłem to sprawdzić.
    I tu oczywiście nie bylo niespodzianki. mLinia powiedziała dzisiaj że nie ma
    nic takiego w systemie i nie moglo być bo najpierw muszę aktywować tą kartę
    którą do mnie wysłali (dotychczas jej nie aktywowałem) a dopiero później mogę
    sobie składać dyspozycję że nie chcę takiej karty w przyszlości.

  • 2. Data: 2003-07-29 14:29:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "" <s...@W...onet.pl> writes:

> [...]
    > mogę
    > sobie składać dyspozycję że nie chcę takiej karty w przyszlości.

    Z tym ze nie wznawiaja karty, ktora nie zostala aktywowana?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2003-07-30 06:35:01
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    > Z tym ze nie wznawiaja karty, ktora nie zostala aktywowana?

    Chyba tak - kiedyś miałem kartę do eMaxa i eKonta, po roku dostałem nowe -
    ale ich nie aktywowałem, no i teraz rok na pewno minął (myślę że sporo
    więcej) i żadnych nowych kart nie dostałem (ani opłaty z konta nie
    pobrano).

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 4. Data: 2003-07-30 06:41:31
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

    > Z tym ze nie wznawiaja karty, ktora nie zostala aktywowana?
    > --
    > Krzysztof Halasa
    > Network Administrator

    Z tym, że wg mLinii nie bylo slady w systemie po mojej poprzedniej dyspozycji.
    I nie chodzi tu o wznawianie tylko o to, żeby przyjeli dyspozycję nie wzawiania
    karty, niezależnie od tego czy została ona aktywowana czy nie. A nie chcą tego
    zrobić.

  • 5. Data: 2003-07-30 17:30:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "" <s...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > wzawiania
    > karty, niezależnie od tego czy została ona aktywowana czy nie. A nie chcą

    Jesli nie masz aktywnej karty, to dlaczego mieliby to robic? Karta sie
    sama nie powinna objawic.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator