  • 1. Data: 2003-07-29 13:15:56
    Temat: mBank - Supermarket FI - odkupowanie jednostek
    Od: "RakS" <r...@N...gazeta.pl>

    Obecnie serwis mBanku umozliwia odkupowanie jednostek rozrachunkowych przez
    TFI za okreslona kwote lub wszystkich.
    Czy planowana jest modyfikacja systemu mBanku umozliwiajaca odkupowywanie
    okreslonej liczby jednostek przez TFI (tak jak to ma miejsce w Inteligo)?

  • 2. Data: 2003-07-29 13:29:29
    Temat: Re: mBank - Supermarket FI - odkupowanie jednostek
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    RakS wrote:
> [...]
    > Czy planowana jest modyfikacja systemu mBanku umozliwiajaca
    > odkupowywanie okreslonej liczby jednostek przez TFI (tak jak to ma

    Hmm. Czy planuja to nie wiem - ale na upartego mozesz zobaczyc jaka jest
    cena w danym dniu jednostki tak sobie ja odkupic.
    P.S. A co to za roznica? Przeciez mozesz miec 0,34543 jednoskti i nic ci to
    nie zmieni?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci