  • Data: 2016-06-14 16:47:38
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Ignorujesz tylko radośnie fakt, że ludzie genrealnie nie potrafią
    > oceniać ryzyka

    Alez ja to własnie podkreslam! Nie umieja ale tez nie maja odpowiedniej
    wiedzy. Dlatego odpowiedzialny bank, dajacy ryzykowny kredyt na 30 lat
    powinien im to przynajmniej spróbowac wyjasnic... A nie zapewniac o braku
    tego ryzyka. Skad maja je znac, skoro nawet bank mówi, ze go nie ma.
    Ba, powinien wrecz to ryzyko przerysowac!

    >, więc jakiekolwiek tłumaczenie niewiele by dało. Tak jak
    > ktoś już tu napisał. NIkt nie sądził, że coś takiego się wydarzy.

    A ktos inny pisał, ze jakby banki uczciwie informowały o ryzyku to nikt by
    kredytu nie wział...
    Wiec moze jednak ludziom brakuje wiedzy ale nie maja skłonnosci
    samouniceswienia...?