  • Data: 2016-06-14 17:58:12
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > On 2016-06-14, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czy dotrze do Ciebie w końcu że w 2006-2008 było *ogólne myślenie*
    > w stylu "jest zajebiście i bedzie jeszcze lepiej"? Że głosy rozsądku
    > były ignorowane (wide KNF)?
    >
    > Z jednej strony bankowiec może Ci powiedzieć, że jest ryzyko,
    > ale i tak go nie będziesz słuchał, skoro wszyscy dookoła (media,
    > politycy, znajomi) trąbią że jest dobrze i będzie jeszcze lepiej,
    > że nieruchomości będą jeszcze rosnąć, a waluta polska się wzmacniać
    > itp. itd.?

    Powtarzam - jeżeli banki uwierzyły w te polityke sukcesu ze przez 30 lat
    bedziemy mieli silniejsza walute niz Szwajcaria to pracuja tam niezli
    głupcy.
    Ale nie mam złudzen - nie pracują...

    > Uprawiasz gdybologię bez podstaw i zakładasz że człowiek jest
    > istotą racjonalną podejmującą wyłącznie logiczne decyzje, a to
    > kompletna bzdura jest.

    Nie, zakładam dokładnie odwrotnie. Dlatego sprzedajac kredyt na 30 lat
    trzeba pokazać klientowi racjonalne argumenty an ie stawiac własnie na te
    irracjonalne emocje.
    A banki postawiły na emocje! I teraz trzeba bedzie płacic za ten błąd.