  • Data: 2016-06-14 17:03:07
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-14, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Z doswiadczenia moich spotkan w banku, gdzie przekonywano mnie, ze ryzyka
    > nie ma.

    Znaczy nikt Ci nigdy nie powiedział, że kredyt walutowy wiąże się z ryzykiem
    zmiany kursu? Ktoś Ci obiecywał sztywny kurs?

    > W jaki sposób?

    Informowali, że kredyt walutowy charakteryzuje się ryzykiem zmiany
    kursu. A jak mieli to robić? Jakie wg Ciebie jest dzisiaj ryzyko
    wzrostu kursu CHF? A jakie jest ryzyko spadku?

    A jakie miałeś o tym zdanie w 2006-2007?

    [...]

    > Bo robił to za późno i zbyt ogólnie.

    Nie robił. Sprawdź daty i komentarze. Zbierał równy opierdol
    za to że ograniczał, ze obywatele przecież są świadomi i CHCĄ
    decydować.

    Ci sami obywatele drą teraz szaty że im pozwolono decydować,
    zgodnie z postulatem. ;->

    ej_dyskusji_CHF_tcm

    > Gorąca prosba - czy mogłbys przyjac jakas konsekwentna linie - bo juz nie
    > wiem czy Twoim zdaniem wszyscy wiedzieli, czy wszyscy poza bankami
    > wiedzieli czy moze jeszcze cos innego?

    Przecież cały czas piszę. Wszyscy wiedzieli, wszyscy byli informowani,
    że jest ryzyko, ale przyjmowali że to się "nie wydarzy".

    Jak kupujesz ubezpieczenie na życie, to przyjmujesz do wiadomości że
    *jest ryzyko* utraty przez Ciebie życia i chcesz kogoś na tą okoliczność
    zabezpieczyć, ale chyba nie przyjmujesz, że to się wydarzy, czyż nie?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com