  • Data: 2016-06-15 00:18:50
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-14, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Swietny sposób - pytac znajomych ktorzy jak wiadomo znaja kursy walut 5 lat
    > wprzód...
    > Zreszta, o co miałbym pytac, skoro, jak twierdzisz, nawet najwieksi
    > specjalisci w bankach nie wierzyli ze tak to sie skonczy.

    Znaczy Ty tak nie robisz?
    I rozumiem, że jak kupujesz samochód, to pytasz tylko dealera/sprzedawcę?
    Srsly?

    > Innymi słowy, według Ciebie w tamtym czasie to była racjonalna decyzja.

    Tak.

    > Tłumaczysz działania banków działaniami złodziejskich firm chwilówkowych?
    > Nieźle...

    Tłumaczę działania _ludzi_ tym, że są w swych działaniach często nieracjonalni,
    ale jak mogą to od konsekwencji chętnie uciekną. Ty sobie dopisuj co chcesz.

    > Ignorowany przez kogo? Przez banki?

    Pisałem już kilkukrotnie: klientów i rząd.
    Banki są jednak zobligowane do

    > Hmm, ja tam sie mam za optymiste!

    "po szkodzie" to łatwo być mądrym i zgrywać jak to nie było się super
    przewidującym.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com