  • Data: 2004-12-06 15:32:00
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaco <n...@C...com> wrote:
    > do tej pory nie słyszałem ale nie spieram się moze masz rację, chcę
    > się dowiedzieć. Tylko czy na pewno masz rację czy tylko wydaje ci się
    > że masz rację (znasz podstawę prawną? regulamin VISY? a co jeśli ktoś
    > płacił Mastercardem?). Pytam bo IMHO wydaje mi się to dość
    > nielogiczne.

    O to chodzi - ze nikt do konca nie jest pewny :)
    Jednakze - na liste rzucalem juz linka do formularza z Inteligo i tutaj
    albo na pregierza do VW Banku - z reklamacja. Akurat do Visy - ale MC takie
    samo tez ma. Skladasz reklamacje w banku - bank wysyla do organizacji - a
    potem zaleznie od jej wyniku - oddaje ci kase, albo i nie.
    Jednym z mozliwych punktow do zaznaczenia - jest to, ze transakcja doszla
    do skutku, kase pobrano, a mimo wszystko nie dostales towaru/uslugi. I to
    juz dziala - jak juz Glenn napisala w tym watku.

    Regulacje wcale nie wynikaja z tego, ze tak dbaja o nas nasze polskie
    banki - ale z regulacji tych dwoch organizacji! :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!