  • Data: 2004-12-07 00:05:19
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal" <p...@p...onet.pl> writes:

    > Warunki umowy pomiędzy visą/mastercardem i ecardem. Jeśli klient w banku
    > zareklamuje płatność to visa/mastercard prosi ecard o wyjasnienia i
    > udowodnienie że klient dostał towar. Wtedy ecard prosi sklep o potwierdzenie
    > sprzedaży, wysyłki i odbioru towaru. Jeśli go nie otrzyma

    A w przypadku normalnej transakcji internetowej, jak wiemy, tak wlasnie
    bedzie. Stad czasem wlasnie wymagania, by - kupujac bilety przez Internet
    - jeden z pasazerow byl posiadaczem karty i mogl ja okazac podczas
    odprawy (albo przynajmniej to pierwsze).

    > Dlatego też nie jest łatwo zostać klientem takiej firmy - musi
    > ona sprawdzić czy sklep jest poważny i wypłacalny. Jeśli sklep nie jest w
    > stanie oddać - księguje się stratę i go potem ściga.

    Czasem jest tak, ze sklep dostaje zaplate dopiero po uplywie terminu
    wniesienia reklamacji. Ale normalny sklep to tego nie wytrzyma.
    --
    Krzysztof Halasa