    From: "Jaco" <n...@C...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ecard popłynie?
    Date: Mon, 6 Dec 2004 16:31:30 +0100

    napisał w wiadomości news:cp1t1l$sqg$1@news.onet.pl...
    > Ech. A o czyms takim, ze w ciagu 10 dni mozesz odstapic od umowy zawartej
    > na odleglosc slyszales? A wiesz, ze w "realu" takie ustalenia przeciez
    > nie obowiazuja?
    > Jesli zaplaciles przelewem itp - to twoja strata - jednak jesli
    > zaplaciles karta - mozesz prosic o zwrot kasy - i co wiecej - masz
    > szanse na jej odzyskanie.

    O tym słyszałem ale to ZTCW wynika z polskich przepisów i to niezależnie czy
    płaciłeś kartą czy przelewem, możesz dochodzić zwrotu kasy od sprzedawcy
    (tyle weim z autopsji bo nawet sam kiedyś książke w merlinie reklamowałem)
    O tym że stroną w tym wszystkim moze byc CA do tej pory nie słyszałem ale
    nie spieram się moze masz rację, chcę się dowiedzieć. Tylko czy na pewno
    masz rację czy tylko wydaje ci się że masz rację (znasz podstawę prawną?
    regulamin VISY? a co jeśli ktoś płacił Mastercardem?). Pytam bo IMHO wydaje
    mi się to dość nielogiczne.

    Jaco