  • 11. Data: 2002-11-06 15:51:42
    Temat: Re: Czy do kogos oddzonili z Multi w sprawie KK po zlozeniu wniosku przez inet ?
    Od: "Kasia" <k...@a...pl>

    Witam
    ja tez zlozylam wniosek o karte Visa Classic. Po miesiacu wszystkich zmagan
    i dolaczaniu dokumentów ( historie rachunków itp niestety przyszla
    odpowiedz, ze nie spelniam warunków:)) wiec nie mam ochoty dalej z nimi
    rozmawiac zlikwidowalam konto - poszukam innego banku w którym beda ze mna
    inaczej rozmawiac
    Pozdr
    Kasia

    Uzytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisal w wiadomosci

  • 12. Data: 2002-11-06 17:07:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Witam
    > ja tez zlozylam wniosek o karte Visa Classic. Po miesiacu wszystkich
    zmagan
    (...)

    Po miesiacu ??? Jak ???
    KK multi wydawana jest dopiero od_18.X_!!!

    pzd

  • 13. Data: 2002-11-07 18:49:41
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Po miesiacu ??? Jak ???
    > KK multi wydawana jest dopiero od_18.X_!!!

    Moze debetowa?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2002-11-11 12:56:59
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 05 Nov 2002 17:14:49 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    ><...>
    >04.11 - zadzwonili z MuBanku w koncu :)). Akurat tego dnia mialem isc
    11.11 - spotkanie z "agentem" (w cudzyslowie, bo osoba ta nie byla
    agentem, bo takowych podobno jeszcze nie ma, to byl pracownik oddzialu
    ... hehe), mila atmosfera, wniosek wypelniany na kolanie, ale mi to
    nie przeszkadzalo :). Teraz czekam na pozytywne rozpatrzenie wniosku.
    Podobno 2-3 tygodnie.

    Z placu boju pozdrawia
    Dentarg