  • 1. Data: 2009-01-04 13:29:50
    Temat: Czy USA bedzie konfiskowac srebro?
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://sitekreator.com/Optimist/confiscation.html

    Powyzej podaje link do milego artykulu sprzed 3 lat(po angielsku-dlugi
    ale ciekawy).
    3 latka minely i USA agendy rzadowe nie zaczely konfiskowac srebra u
    obywateli,
    jak do tej pory. Nie znaczy to jednak wcale, ze autor jest falszywym
    prorokiem.
    Wrecz przeciwnie, byc moze dopiero teraz zbliza sie autor do prawdy
    zawartej w swoim
    wrozeniu z flakow zarznietego kurczaka.
    O co tam biega? Podaje sie do wiadomosci fakty jak nizej:
    * Federal Reserve nie ma srebra na skladzie, prawie nic a mialo kiedys
    setki milionow uncji.

    * Rynek przez lata zanizal cene srebra dzieki sprzedazy dumpingowej
    przez Meksyk i Chiny.
    Amerykanski producent srebra nie moze konkurowac z cena oferowana przez
    te dwa panstwa.

    * Potezne domy handlowe w USA utrzymuja cene srebra na sztucznie niskim
    poziomie. Robia to
    poprzez rynek tzw derivatives. Calkowita ilosc kontraktow przewyzsza
    ilosc srebra fizycznego
    dostepnego na swiecie. Nagle wstrzymanie sprzedazy przez Chiny/Meksyk
    moze spowodowac efekt
    tsunami na swiatowych rynkach i skokowy wzrost, np dziesieciokrotny w
    cenie srebra. Upadek wielkich
    domow handlowych i konfiskata srebra w USA, cos a la konfiskata zlota w
    1933r przez rzad FDR
    (Franklin Delano Roosevelt, dla tych co nie wiedza).

    A teraz cos wesolego na koniec:

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWNX:IT&item=250345632122

    Kupilem tanio ta kilogramowa pande w Hong Kongu. Powinna nadejsc lada
    moment.
    Jesli to autentyczny 1 Kg Ag .999 to wygralem. Jesli falszywka to dalem
    dupy.
    Nie omieszkam napisac.

    fatso

  • 2. Data: 2009-01-04 18:52:58
    Temat: Re: Czy USA bedzie konfiskowac srebro?
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Jesli mieliby konfiskowac srebro to przy okazji mozna tez konfiskowac
    nieruchomosci, nacjonalizowac fabryki, wtedy to juz zadna roznica. ALe nie
    sadze zeby w dzisiajszych czasach cos takiego mialo miejsce. Dzisiaj w
    bardziej finezyjny sposób sie kradnie pieniadze i po cichu - vide
    kontrolowany krach i plan Paulsona.

> [...]
    >moment.
    >Jesli to autentyczny 1 Kg Ag .999 to wygralem. Jesli falszywka to dalem

    Troche malo wiarygodny ten sprzedawca. Daj znac.

    Pzdr,V.

  • 3. Data: 2009-01-04 22:43:56
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    http://sitekreator.com/Optimist/confiscation.html

    swoim

    Ktos cos przewidzial, ale to sie nie stalo, co potwierdza slusznosc prognozy.

    Nie chlej tyle, fatso.
    Ta teza mnie powalila.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-05 04:57:41
    Od: fatso <f...@n...com>

    ViRuS wrote:
> [...]
    > vide kontrolowany krach i plan Paulsona.

    > Troche malo wiarygodny ten sprzedawca. Daj znac.

    na pewno dalem dupy, niestety. To falszywka, zauwaz ze oryginalne MONETY
    maja wartosc nominalna(iles tam juanow)
    no i konieczne Ag .999- a to jest tzw moneta okolicznosciowa, wazy
    kilogram ale olowiu. Placilem via PayPal, w tym cala nadzieja,
    ze mnie obronia i szmal zwroca. Lekcja dla wszystkich: z chinczykiem nie
    wygrasz. Kiedys kupilem piekna urne z brazu, planowalem
    tam zlozyc wlasne prochy bo pewnie juz tam mieszkal jakis chinczyk ale
    go wypierdolono z domku i prochy poprzedniego wlasciciela
    won do Yangtse-kyangu a trumna do re-cyclingu. Nie doszla bo byla
    autentyczna i clo zatrzymalo po chinskiej stronie.
    Pozniej zamowilem srebrne medaliony z chinskimi marszalkami i tez
    chuj-dupa. Musialem wymienic na duzego kaczora czy tez labedzia
    z brazu.

    Ale srebro kupuje tutaj ostatnim rzutem na tasme. W piatek byla ciekawa
    sesja, nastapila dywergencja z malym spadkiem zlota a wzrostem
    srebra, jesli sie to utrzyma to zyjemy. Za to co zarobilem w piatek
    kupilem ta wlasnie oto tace:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWNX:IT&item=320327228326

    zauwaz, ze kosztowala ok. Ł7.67 za uncje czyli nieco ponizej ceny zlomu
    w piatek (Ł8). No i ma te punce, nie to gowno od chinczyka.
    Przyjdzie bieda to z taca do zyda- popatrzy na punce i da na kilka
    workow kartofli.

    fatso

  • 5. Data: 2009-01-05 06:29:33
    Od: f...@t...net

    sprawdzilem na ebay- juz po chinczyku, zostal wyrzucony.
    Zglosilem na paypal i powinienem dostac pieniadze spowrotem
    bez problemu.

    Problem ma chinczyk teraz bo psujac byznes innym chinczykom
    moze teraz trafic do obozu albo nawet wziac kulke od rozwscieczonych
    nowych mandarynow. Tego juz mu nie zycze. No ale jak sie falszuje
    oficjalna panstwowa monete...

    fatso

  • 6. Data: 2009-01-05 09:14:05
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Kiedys kupilem piekna urne z brazu, planowalem tam zlozyc wlasne prochy

    Ech Fatso taki z ciebie wiking jak i zyd .....

    AD 2000 VI Festiwal Wikingów
    http://www.polska.pl/spec/wolin/historia/6festiwal.h
    tm

    "[...] Najatrakcyjniejsza dla widzów okazala sie jednak inscenizacja obrzedu
    pogrzebu wikinga, przygotowana w oparciu o tekst zródlowy podróznika
    arabskiego Ibn Fadhlan'a z jego podrózy na Rus w roku 922, a zrealizowana
    pod kierownictwem Bo Albrechtsena. Glównym elementem scenografii byla
    8-metrowa lódz, w której miano spalic zmarlego. [...]".

    Dr.Endriu

  • 7. Data: 2009-01-05 12:54:20
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dr.Endriu wrote:

> [...]
    > pod kierownictwem Bo Albrechtsena. Glównym elementem scenografii byla
    > 8-metrowa lódz, w której miano spalic zmarlego. [...]".

    ja jestem zydo-wiking bo rwe wszystko co sie swieci, nature mam taka.
    Dzisiaj rano przyszla cudowna
    sosjerka na kopytkach z taca do niej, 300 Gm puncowanego irlandzkiego
    srebra za jedne 77 funtow.
    Niestety nie moge sie pochwalic, ze po cenie zlomu bo wlasnie dzisiaj od
    rana kruszce zamiast rosnac to gwaltownie
    spadaja. Bracia Zydzi w USA podbijaja bembenek dolara przed inauguracja
    Obamy, oto dlaczego.

    Aha, dowiedzialem sie rzeczy przykrej: ja moze i Wiking(Varegian) ale to
    zaden cymes w Wielkim Xiestwie Litewskim.
    Podobno ich tam na Litwie dzisiaj, tych genetycznych szaulisow, jest 5 %
    czyli kazdy jeden na 20 chlopa. To zupelnie jak proporcja pedalow
    w Anglii(1:20). I jednych i drugich stanowczo za duzo.

    fatso

  • 8. Data: 2009-01-05 18:03:17
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > zaden cymes w Wielkim Xiestwie Litewskim.
    > Podobno ich tam na Litwie dzisiaj, tych genetycznych szaulisow, jest 5 %

    Jak Boga kocham ..... swir.

    Ech Fatso kiedy ty zmadrzejesz .....

    Dr.Endriu

  • 9. Data: 2009-01-05 18:45:23
    Od: s...@g...com

    On 4 Sty, 14:29, fatso <f...@n...com> wrote:
    [...]
    > fatso

    Fatso nie martw się o Jankesow !!!
    gorzej jak Twoja Krolowa wyciagnie rece :-)

    pozdr
    sierpniowy