    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy USA bedzie konfiskowac srebro?
    Date: Mon, 05 Jan 2009 12:54:20 +0000

    Dr.Endriu wrote:

    > Ech Fatso taki z ciebie wiking jak i zyd .....
    >
    > AD 2000 VI Festiwal Wikingów
    > http://www.polska.pl/spec/wolin/historia/6festiwal.h
    tm

    > "[...] Najatrakcyjniejsza dla widzów okazala sie jednak inscenizacja obrzedu
    > pogrzebu wikinga, przygotowana w oparciu o tekst zródlowy podróznika
    > arabskiego Ibn Fadhlan'a z jego podrózy na Rus w roku 922, a zrealizowana
    > pod kierownictwem Bo Albrechtsena. Glównym elementem scenografii byla
    > 8-metrowa lódz, w której miano spalic zmarlego. [...]".

    ja jestem zydo-wiking bo rwe wszystko co sie swieci, nature mam taka.
    Dzisiaj rano przyszla cudowna
    sosjerka na kopytkach z taca do niej, 300 Gm puncowanego irlandzkiego
    srebra za jedne 77 funtow.
    Niestety nie moge sie pochwalic, ze po cenie zlomu bo wlasnie dzisiaj od
    rana kruszce zamiast rosnac to gwaltownie
    spadaja. Bracia Zydzi w USA podbijaja bembenek dolara przed inauguracja
    Obamy, oto dlaczego.

    Aha, dowiedzialem sie rzeczy przykrej: ja moze i Wiking(Varegian) ale to
    zaden cymes w Wielkim Xiestwie Litewskim.
    Podobno ich tam na Litwie dzisiaj, tych genetycznych szaulisow, jest 5 %
    czyli kazdy jeden na 20 chlopa. To zupelnie jak proporcja pedalow
    w Anglii(1:20). I jednych i drugich stanowczo za duzo.

    fatso