    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy USA bedzie konfiskowac srebro?
    Date: Mon, 05 Jan 2009 04:57:41 +0000

    ViRuS wrote:
    > Jesli mieliby konfiskowac srebro to przy okazji mozna tez konfiskowac
    > nieruchomosci, nacjonalizowac fabryki, wtedy to juz zadna roznica. ALe
    > nie sadze zeby w dzisiajszych czasach cos takiego mialo miejsce.
    > Dzisiaj w bardziej finezyjny sposób sie kradnie pieniadze i po cichu -
    > vide kontrolowany krach i plan Paulsona.

    > Troche malo wiarygodny ten sprzedawca. Daj znac.
    >
    > Pzdr,V.

    na pewno dalem dupy, niestety. To falszywka, zauwaz ze oryginalne MONETY
    maja wartosc nominalna(iles tam juanow)
    no i konieczne Ag .999- a to jest tzw moneta okolicznosciowa, wazy
    kilogram ale olowiu. Placilem via PayPal, w tym cala nadzieja,
    ze mnie obronia i szmal zwroca. Lekcja dla wszystkich: z chinczykiem nie
    wygrasz. Kiedys kupilem piekna urne z brazu, planowalem
    tam zlozyc wlasne prochy bo pewnie juz tam mieszkal jakis chinczyk ale
    go wypierdolono z domku i prochy poprzedniego wlasciciela
    won do Yangtse-kyangu a trumna do re-cyclingu. Nie doszla bo byla
    autentyczna i clo zatrzymalo po chinskiej stronie.
    Pozniej zamowilem srebrne medaliony z chinskimi marszalkami i tez
    chuj-dupa. Musialem wymienic na duzego kaczora czy tez labedzia
    z brazu.

    Ale srebro kupuje tutaj ostatnim rzutem na tasme. W piatek byla ciekawa
    sesja, nastapila dywergencja z malym spadkiem zlota a wzrostem
    srebra, jesli sie to utrzyma to zyjemy. Za to co zarobilem w piatek
    kupilem ta wlasnie oto tace:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWNX:IT&item=320327228326

    zauwaz, ze kosztowala ok. Ł7.67 za uncje czyli nieco ponizej ceny zlomu
    w piatek (Ł8). No i ma te punce, nie to gowno od chinczyka.
    Przyjdzie bieda to z taca do zyda- popatrzy na punce i da na kilka
    workow kartofli.

    fatso