  • 1. Data: 2009-01-03 22:33:42
    Temat: prognozy danych makro
    Od: andrzej <a...@g...com>

    Witam wszystkich,

    poszukuję do pracy magisterskiej historycznych prognoz wskaźników
    makroekonomicznych (consensus forecast)- czyli tego jakie były
    oczekiwania rynku dotyczące CPI, PPI itp przed ich publikacją.
    Interesują mnie szczególnie prognozy wskaźników dla USA i Polski. Im
    dłuższy okres tym lepiej, minimum to trzy lata. W necie znalazłem
    niestety tylko bezpłatne dane za ostatni rok, a to za mało jak na
    badanie które chcę przeprowadzić :(. Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc?

    pozdrawiam
    Andrzej Bernatowicz