    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy POPiSowy "dołek" będzie w pierwszym kwartale 2016?
    Date: Thu, 10 Dec 2015 12:26:40 +0100

    A. Filip wrote:

    > Jak nie chcemy takich pomyj na tej grupie to bardzo starannie udawajmy że
    > rozmawiamy o giełdzie/gospodarce a o polityce to "po drodze przy okazji".
    > Polityki nie da się (całkiem) oddzielić od giełdy więc to średnie
    > ograniczenie i wysiłek.
    >
    > A ja pl.soc.polityka i pl.pregierz czytam tylko dzięki czytnikowi który
    > większość postów tam owszem pokazuje ale jako "czytać nie warto".
    > Przedtem wytrzymywałem góra kilka miesięcy/tygodni czytania tych grup w
    > jednym "ciągu" :-)

    To, że ludzie wylewają pomyje na siebie to nie zależy wcale od tematu, który
    jest tylko pretekstem. Na tej grupie byłem świadkiem chamskich wpisów typowo
    giełdowych. Wycieczki osobiste, ocena rodziny i podobne chwyty były
    stosowane przy okazji wykresów i rozmowy czy spadnie czy wzrośnie. Chodzi Ci
    o takie wpisy:

    Dziś na giełdzie będą wzrosty.
    Rowerem lepiej ......

    tu zasadniczy tekst listu

    Oto chodzi? Po co to?

    Skutek jest taki. ja nie będę pisał na innej grupie. Ty nie chcesz bez
    kontekstu giełdowego. Tracisz Ty, tracę ja. Nie znamy swoich argumentów, być
    może wzajemnie wartościowych.