  • 21. Data: 2009-01-14 19:38:28
    Temat: Re: Czy Maliszewski ma racje ?
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    ab <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > decyzja o zamianie teraz lub czekanie na "przymusowe" to nic innego jak proba
    > prognozowania kursu euro na najblisze lata.
    >
    > jesli rzekomo teraz po 4.20 sie oplaca to znaczy ze wejscie w euro
    > musielibysmy miec po 4.5-5.0 zeby TERAZ ten manewr sie oplacil. wiec
    > maliszewski na to musi liczyc bo jaki inny powod ?
    >
    > bo przeciez nie przewalutuje teraz po 4.2 zeby zostac sam jak palec gdy cala
    > reszta bedzie miala zamiane po np 3.5.

    Należało by też zapytać dlaczego to akurat teraz, a jakoś nikt nie podejmował
    tych rad kilka miesięcy temu. Jak zwykle bicie piany przez naganiaczy.

  • 22. Data: 2009-01-14 21:01:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Greg" <m...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Obecne marże na kredytach złotówkowych sa niższe niż na walutowych.
    > Więc nie wiem czy to taki dobry interes z tym przewalutowaniem na dziś.
    > Jesli nie zrobisz nic, to przy wchodzeniu do strefy, bank przewalutuje
    > kredyt ale marża zostanie złotówkowa (tj. taka, której możesz normalnie
    > nie dostać przy kredycie eurowym).

    nie bardzo wiem skąd to przypuszczenie o zachowaniu marży z umowy
    złotówkowej na walutową przy wejściu do Euro...skąd to niby miałoby wynikać
    ? Jeśli to jest faktycznie "czymś" podparte i tak bedzie .. przewalutowanie
    "samemu" nie ma sensu.

    Niestyty moje doświadczenie życiowe podpowiada coś innego.
    Wychodze z założenia że bank w momencie "wejście do euro" przysle mi pisemko
    w stylu:
    (...)
    W zwiazku z bla bla bla wypowiadamy panu umowe X prowadzoną na aktualnych
    warunakch i jedoczesnie proponujemy nowe warunki z marzą xx.xx na eur ( przy
    czym nie bedzie to marża z mojej dotychczasowej umowy) oparta o euroibor3M /
    6M.. Jesli to panu nie odpowiada prosimy o wpłacenie wymagalnych środków na
    konto XX i dziekujemy za współpace.
    (...)

    Uważam że "manualne" przewalutowanie (nie mówie ze koniecznie w tej chwili)
    moze być lepsze (jeśli bedziemy mieli dobry timing) niz przymusowe szukanie
    na gwałt lepszej propozycji w godzinie "w" jak wszyscy bedą biegali jak z
    pieprzem. Wtedy moze byc nieco późno.

    george

  • 23. Data: 2009-01-14 21:12:44
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    > nie bardzo wiem skąd to przypuszczenie o zachowaniu marży z umowy
    > złotówkowej na walutową przy wejściu do Euro...skąd to niby miałoby
    > wynikać

    Z umowy.

> [...]
    > euroibor3M / 6M.. Jesli to panu nie odpowiada prosimy o wpłacenie
    > wymagalnych środków na konto XX i dziekujemy za współpace.

    A jaki powód wypowiedzenia kilkuset tysięcy umów?

  • 24. Data: 2009-01-14 21:32:36
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Greg" <m...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Z umowy.

    w mojej umowie niestety nie ma ani słowa o tym że przewalutowanie nastąpi z
    zachowaniem dotychczasowej marży (mBank). Zreszta nie ma tez słowa o
    przewalutowaniu.

    > A jaki powód wypowiedzenia kilkuset tysięcy umów?

    Niemożność kontynuacji świadczenia umowy na dotychczasowych warunkach ?
    (..) z powodów nieznanych wcześniej bankowi.(....)

    hint... WIBOR3M przestanie być publikowany a jest podstawą do obliczenia
    oprocentowania..

    BTW: osobiście chcialbym żeby tak było jak piszesz... marża ta sama a
    wibor3M przechodzi w euoroibor3M i kropka (będe zadowolony z takiego obrotu
    sprawy). Mam jednak wątpliwości czy przy okazji bankierzy nie wymyślą czego
    "ekstra"...

    george

  • 25. Data: 2009-01-14 23:27:51
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Uzytkownik "Maciej Zywno" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > A mi chodzilo o to, ze prawdopodobnie przejdziemy lub prawdopodobnie nie
    > przejdziemy.
    > A jesli przejdziemy, to prawdopodobnie nie wiemy kiedy to sie stanie.
    > Wbrew pozorom, zyjemy w ciekawych czasach. Swiat moze wygladac zupelnie
    > inaczej za rok-2 lata a co dopiero za 5.

    Przejdziemy, przejdziemy na EURO i to szybko.
    Rząd planuje wejście w ERM2 już 1.04.2009r. !!!! czyli planuje wprowadzić
    EURO 1.01.2012 r. !
    Dlatego też DARMOWA porada Jacka Maliszewskiego ma wielką wartość,
    zwłaszcza zważywszy na zachowanie (czyli bardzo mocne umocnienie !)
    słowackiej korony na krótko przed wymianą na EURO !

    axel

  • 26. Data: 2009-01-15 01:15:43
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "axel" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwłaszcza zważywszy na zachowanie (czyli bardzo mocne umocnienie !)
    > słowackiej korony na krótko przed wymianą na EURO !

    Rząd planuje również wybudowanie do 2012 r. 3 tys. km autostrad, zniesienie
    podatku od zysków kapitałowych i powszechną szczęsliwość.
    Strażaka w każdej firmie nie planował, ale jakoś tak wyszło...

  • 27. Data: 2009-01-16 14:38:32
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    Użytkownik " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > http://jacekmaliszewski.blox.pl/2009/01/Kredyt-hipot
    eczny-w-Euro-ciekawa-alternatywa.html

    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Maliszewski to beznadzieja

    i tyle

    wrócilem z 21 dniowego urlopu na Male

    wypoczety i odprężony

    a wy biedaki mocujecie się z rynkiem ...po huj (albo chuj)

    trzeba mysleć ab

    wyjeżdzając zostawiłem short na EUROPLN i zlecenie stoploss

    dało mi to niezłe pieniadze

    ile ab wyjebałeś w tym okresie buhahahahaaa

    powtarzam

    zacznij zbierać puszki ab !!!!!

    buhahahaha

  • 28. Data: 2009-01-17 08:59:50
    Od: "dejwidziu" <x...@g...pl>

    "wyjeżdzając zostawiłem short na EUROPLN i zlecenie stoploss
    dało mi to niezłe pieniadze"

    tak.,tak!?....zważywszy na to że euro/pln bije rekordy to na pewno udało ci
    sie "zarobic" na shorcie....

  • 29. Data: 2009-01-17 09:13:47
    Od: sorden <s...@w...pl>

    dejwidziu wrote:

    > tak.,tak!?....zważywszy na to że euro/pln bije rekordy to na pewno udało
    > ci sie "zarobic" na shorcie....

    Nasz bajkopisarz tym razem zasadzil w dziure w plocie.. ;]

    --
    in

  • 30. Data: 2009-01-20 01:01:48
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    sorden <s...@w...pl> napisał(a):

    > Nasz bajkopisarz tym razem zasadzil w dziure w plocie.. ;]

    z frajerami tak bywa. no ale przy czym by walil konia jak nie przy tych swoich
    trejdowych fantazjach.