  • 21. Data: 2002-06-25 10:50:12
    Temat: Re: Czy KK jeszcze się opłaca ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020625101537.GM2293@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Ale dlatego twierdze ze posiadanie kk, i to takie wydeptanej (przez
    > odejscie z jednego banku do drugiego) jest zdecydowanie __korzystne__!

    No i dlatego złożyłem wniosek do rajfiego i BPH.(A wcześnieszy post
    (o płynności) napisałem coby dsyskusja się rozwinęła ;-) )

    [..]
    > wspomne przez listosc kto sie upieral na karte citka mc ;-)))
    ??? Ja ?????????

    > Naprawde znaczna czesc bankow ktora zarabia na kartach dba o taki
    > rozwoj produktu. Jako kontrprzyklad podam bphpbk, czy tez wczesniej
    > pbk gdzie posiadacz konta nie mogl wstrzymac wydania karty dla osoby
    > upowaznionej. No i ostatni przepychanki w sprawie kart k.
    Co Ty tu napisałeś? Nie rozumiem (to nie jest złośliwość - mam wrażenie
    ze popełniłeś jakąś literówkę )

    > Jesli ludzie nie beda szukali lepszych produktow (nikt nie kaze
    > posiadac kk tam gdzie ror!) to karty sie nie poprawia.
    No. Oczywiście. Choć nie do wszystkich to dociera.
    KJ

  • 22. Data: 2002-06-25 10:58:17
    Od: <n...@p...onet.pl>

    >      Oto moje argumenty:
    > 1. Koszt KK to kilkadziesiąt pln (rocznie)

    > 2. Koszt VE, Maestro to 0-15 pln (rocznie)

    wolę wypukłe:)))

    > 3. Można jeszcze znaleźć na naszym rynku bezpłatny ROR

    chyba nie w marmurku?

    > 4. Oprocentowanie rachunków bankowych wynosi obecnie maksymalnie 8%, a
    spadnie
    > jeszcze o kilka punktów
    > 5. Coraz mniej jest punktów akceptujących tylko KK (kiedyś w wielu miejscach
    > stały tylko "żelazka", teraz Acquirer akceptuje wszystkie rodzaje kart)

    to dotyczy wypukłych a nie kredytowych!!!!!
    a pozatym żelazna są jeszcze na świecie np. w taksówce!!!!
    przeczytaj FAQ a potem pisz!!!

  • 23. Data: 2002-06-25 10:59:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 25, 2002 at 12:50:12PM +0200, Kamil Jońca wrote:

    > ??? Ja ?????????

    Nie ;-))

    > Co Ty tu napisałeś? Nie rozumiem (to nie jest złośliwość - mam wrażenie
    > ze popełniłeś jakąś literówkę )

    Nie. Tzn. wyzej sa dwa przyklady:

    . blokowanie karty
    . brak informacji o wymogach na wydanie kk

    drugi przyklad to ewidenty brak kompetencji oddzialow i brak
    przygotowania oddzialow. O infoliniach z dobrego serca nie wspomne (a
    pomyslec ze w takim multi i mbanku jest zeszyt w ktory m*linki musza
    potwierdzac zapoznanie sie z nowymi 'okolnikami') bo tam to wyglada
    jeszcze bardziej kalecznie.

    > No. Oczywiście. Choć nie do wszystkich to dociera.

    Czego najlepszym dowodem jest pytanie: "czy kk sie polacaja" ;-)

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-06-25 11:01:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 25, 2002 at 12:58:17PM +0200, n...@p...onet.pl wrote:

    > chyba nie w marmurku?

    Konto lokacyjne w RB. Brak kart, ale da sie na tym koncie troche
    pojezdzic jak ciezko z gotowka na prowadzenie.

    Choc rb to czysty marmur nie jest.

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-06-25 11:06:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    [..]

    > Czego najlepszym dowodem jest pytanie: "czy kk sie polacaja" ;-)
    O a to czemu ?
    KJ

  • 26. Data: 2002-06-25 11:11:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 25, 2002 at 01:06:49PM +0200, Kamil Jońca wrote:

    > O a to czemu ?

    Kurcze, niniejszym postaram sie mniej pisac, wszystkie literki mi zyja
    ;-)

    mialo byc 'oplacaja' ;-)

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-06-25 11:36:46
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > wolę wypukłe:)))
    Napisz dlaczego ...

    > chyba nie w marmurku?

    Chyba nie czytasz FAQ, więc podam Ci: LG, Raifeisen, Lukas, ING
    (przedpłacona).

    Nie korzystam - ma swój pojazd.

    Piotrek

  • 28. Data: 2002-06-25 11:43:09
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Jedyną IMHO obecnie zaletą KK
    > jest powiększenie "płynności finansowej" (coś jak nieoprocentowany
    > debet w rku)

    Tak, ale za kartę trzeba zapłacić. W sporadycznych sytuacjach wspomniany debet
    może być tańszy niż wykupienie KK na 2 lata.

    Piotrek

  • 29. Data: 2002-06-25 11:48:47
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Nie można tego policzyć bez określenia średniego salda (ujemnego) na KK.
    > To zależy od tego, na jakie kwoty i ile robisz transakcji KK.

    Można. Wtedy założenie było takie, że należnosci spłaca się w terminie,
    kosztem jest wykupienie KK, a zyskiem jest odłożenie tej samej kwoty do mbanku
    (wypłacone odsetki). Teraz odsetki bardzo zmalały, do tego dochodzi belkowe, a
    koszt KK jest ten sam.

    Piotrek

  • 30. Data: 2002-06-25 11:52:00
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    p...@p...onet.pl <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Można. Wtedy założenie było takie, że należnosci spłaca się w
    > terminie, kosztem jest wykupienie KK, a zyskiem jest odłożenie tej
    > samej kwoty do mbanku (wypłacone odsetki).

    Jakiej kwoty? :))
    Przecież właśnie o tym pisałem...