    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czeki podrozne - wymiana w Polsce
    Date: Tue, 13 Jul 2004 02:51:12 GMT

    In article <ccvb54$chq$1@sunflower.man.poznan.pl>, m...@c...pl
    says...

    > Ten bankomat to chyba przelicza te USD wypłacane na PLN i taką kwotę
    > obciąża kartę, a bank wystawcy karty sobie to potem znów na USD
    > przeliczy.
    >
    > Z USA to w ogóle trudno jest coś wypłacić ze względu na debilność
    > zasad i prowizji tamtejszego systemu bankowego. Najtaniej chyba
    > założyć konto w Citibanku USA, w Citibanku w polsce, i pisano tu że
    > tylko 10 USD za taki przelew pobiera, ale nie wiadomo czy to reguła
    > czy przypadek.

    Pomiedzy Citi USA a CITI PL wire transfer kosztuje 35 dolarow. Nawet
    sobie zalozylem konto tylko po to aby sie dowiedziec, ze co prawda maja
    w cenniku "global transfer" (usluga transferu MIEDZYNARODOWEGO pomiedzy
    kontami w CITI) ale Polska nie jest na tej liscie (!!).

    O tyle wieksza glupota, ze przelew z Wells Fargo do Polskiego Citi
    kosztuje tylko 10 dolarow (I CO W TYM NAJGLUPSZEGO, ZE TAKI PRZELEW
    IDZIE PRZEZ CITI W NOWYM JORKU!!!)

    AP