  • 1. Data: 2014-03-12 15:29:07
    Temat: Czego nie wiedzą konsultanci -Sync
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    Zapis z czata:

    "Paweł Król: Witamy w Wirtualnym Oddziale
    Paweł Król: Na początku naszej rozmowy proszę o informację czy rozmawiam z
    Panem czy Panią?
    Ja: Mężczyzna
    Paweł Król: Miło mi, w czym mogę Panu pomóc?
    Ja: To wstyd dla banku. Maile powiadamiające o zmianie salda podpisujecie
    przeterminowanym certyfikatem
    Paweł Król: Nie rozumiem.
    Paweł Król: Uprzejmie proszę o informację, czy z mojej strony mogę jeszcze w
    czymś pomóc?
    Ja: Ja za to rozumiem, że pan nie rozumie. Teraz mam napisać książkę o
    certyfikatach cyfrowych? Przekaże pan sprawę do informatyka, ja nie mam
    zamiaru szkolić pana od zera
    Paweł Król: Oczywiście, przekaże taką sugestię. Nie otrzymuje potwierdzeń na
    maila i nie sprawdzałem tego.
    Ja: Zatkało pana, czy może jednak coś pan zadziała?
    Ja: Pytam konsultanta, nie klienta. Wisi mi co pan otrzymuje. Ja piszę, że
    bank wysyła maile, które program pocztowy traktuje jako SPAM
    Paweł Król: Tak, jak Panu napisałem, przekażę odpowiednią sugestię.
    Ja: OK. Do widzenia"

  • 2. Data: 2014-03-12 16:20:21
    Temat: Re: Czego nie wiedzą konsultanci -Sync
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-03-12 15:29, mx pisze:
> [...]
    > że bank wysyła maile, które program pocztowy traktuje jako SPAM
    > Paweł Król: Tak, jak Panu napisałem, przekażę odpowiednią sugestię.

    A cóż Tobie ten biedny pracownik zawinił?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2014-03-12 20:40:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 15:29:07 +0100, mx napisał(a):

> [...]
    > bank wysyła maile, które program pocztowy traktuje jako SPAM
    > Paweł Król: Tak, jak Panu napisałem, przekażę odpowiednią sugestię.

    To któraś z kolei próba wyjaśnienia im tego? Jeśli nie, to trochę chamstwem
    zalatuje.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2014-03-12 21:14:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 marca 2014 15:29:07 UTC+1 użytkownik mx napisał:

    > Ja: OK. Do widzenia"

    Chamstwo z Twojej strony.

  • 5. Data: 2014-03-12 21:30:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 12.03.2014 15:29, mx pisze:
    > Zapis z czata:
    (...)

    Chwalisz się czy żalisz? Jednak cokolwiek by nie wybrać to generalnie
    poziom kultury bliski zeru, więc jeżeli chciałeś zabłysnąć... to w
    pewnym sensie zabłysnąłeś - prostackim chamstwem. Można mieć tylko
    nadzieję, że to jednak zmyślona gadka.

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-03-12 23:23:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-12 15:29, mx pisze:
    > Ja piszę, że
    > bank wysyła maile, które program pocztowy traktuje jako SPAM
    > Paweł Król: Tak, jak Panu napisałem, przekażę odpowiednią sugestię.

    Wstaw człowieku adres e-mail Banku do swojej książki adresowej w
    programie pocztowym i już spamu nie będziesz otrzymywał. Wiadomości będa
    w odebranych.
    Chyba, że ten Bank sam zafiltrowałeś i jesteś sam sobie winien.

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-03-19 13:25:18
    Od: Marek Chmielewski <m...@g...com>

    W dniu 2014-03-12 23:23, animka pisze:

> [...]
    > w odebranych.
    > Chyba, że ten Bank sam zafiltrowałeś i jesteś sam sobie winien.

    Do du.. z takim rozwiązaniem - dzięki temu wszystkie próby podszycia się
    pod bank staną się trywialne.

    Jedyne czemu winien jest mx to prostactwu i chamstwu.

  • 8. Data: 2014-03-23 09:15:25
    Od: Benny <j...@g...com>

    użytkownik mx rzadko występuje na scenie, to musi potrolować na czacie w alior sync.
    Zapewne czuje się już spełniony

  • 9. Data: 2014-03-31 19:49:41
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 23.03.2014 09:15, Benny wrote:
    > użytkownik mx rzadko występuje na scenie, to musi potrolować na czacie w alior
    sync. Zapewne czuje się już spełniony

    Potwierdza się, ze na tej grupie przewagę ma potulne stado bar.., o
    przepraszam owiec.
    Dzwonie z prosta sprawa, w interesie banku, a konsultant zamiast
    powiedzieć "dziękuje, przekażę" pokazuje swoja indolencje i wstawia
    gadki, czego on nie dostaje. Każdego by z równowagi wyprowadził.

    Sami zapewne na kolanach bankowe progi przekraczacie?

    Inna spełniona reguła, to że pierwsza odpowiedz decyduje o tonie kolejnych.

    Tak czy inaczej od 18 marca Sync ma na nowy certyfikat.

  • 10. Data: 2014-04-05 18:49:23
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2014-03-12 16:20, Krystek napisał(a):
    > A cóż Tobie ten biedny pracownik zawinił?

    Pracownik zawinił tyle, że nie podziękował za sugestię przekazania
    dalej problemu, który został zgłoszony przez klienta.
    --
    TrzyLinie