  • Data: 2018-11-21 16:16:45
    Temat: Re: Czarnecki dal czadu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pt25on$k6m$...@n...news.atman.pl...
    "marfi" 5bf40f13$0$489$6...@n...neostrada.pl

    A propos - co sie stalo dzis ok 10:30 ... bo kurs akcji Idei skoczyl w
    gore wyraznie i rosnie :-)

    >Tak by uczyniła, gdyby nie problem z SN i ogólną niechęcią
    >,,reszty świata'' do PiS. Jeszcze gorzej będzie miała PiS,
    >gdy marcowe nagranie okaże się prawdziwym. Tak makabryczna
    >korupcja położyłaby PiS na łopatki, gdyby była korupcją

    eee tam makabryczna, na razie tylko 40 mln, a i to bez dowodu.
    No i jakos pol roku minelo bez potrzeby zatrudnienia ...

    >systemową, dlatego PiS, aby zatrzeć złe wrażenie, ;) musi
    >znaleźć/wykryć winnych... ;)

    >Kozłem ofiarnym zostanie MChrzanowski -- ale reszta (ZSokal,
    >AGlapiński i inni) zostanie oczyszczona z zarzutów... ;)

    Co ma przylgnac, to przylgnie :-)

    A oni zadnych propozycji nie skladali, dla dobra kraju chcieli dzialac
    :-)

    J.