  • Data: 2018-11-16 04:12:47
    Temat: Re: Czarnecki dal czadu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." uem5wc2pk1c9$....@4...net

    > kurs akcji nie ma znaczenia dla dzialania banku

    Owszem -- jedynie pokazuje zaufanie ;) ,,społeczne''.

    > Moze byc z paru przyczyn, ale z powodu paniki bank przestaje dobrze
    > stac operacyjnie. A potem panikarze beda mowic "a nie mowilem" :-)

    Niestety -- tak. Nie tylko bank -- tak jest chyba ze wszystkim.
    Gdy studenci spanikują (padnie uczelnia -- i gdzie nam zaliczą
    lata stracone?) i uciekną -- uczelnia też padnie.

    Ale upadek jednych jest szansą dla innych.
    Ktoś przeca przejmie wnętrzności wyrwane z upadającego banku.

    > Jak emeryci, to niekoniecznie maja drugie konto, internet, komputer czy smartfon ..

    Komputery są w Polsce powszechne co najmniej od dwudziestu lat
    a emerytem można być teraz, mając 65 lat. (moja matka przeszła
    na wymuszoną emeryturę, gdy miała 53 lata -- wtedy nie mogła
    pogodzić się z tym, że ją wywalają)

    Ponadto emeryci chyba ;) mają kogoś pod ręką...
    [kto czeka na ich śmierć i ich majątki...]

    > A moze odmowic ?

    IMO zazwyczaj tak. Nie znam takiego banku, który wypłaca
    100 kpln komuś, kto stosownie nie zapowiedział wypłaty,
    ale może nie ja mam rację.

    > Bo ty nie nie dajesz gwarancji prawidlowego prowadzenia banku :-)

    Ale Mille (mający więcej frankowiczów na swym sumieniu niż Getin) chyba może dać...
    I cała masa innych banków -- także... [no tak... ale czy Mille w razie potrzeby
    zdoła wydłubać tę złotówkę z wózka?... ja mam na tę okoliczność ;) kombi_nerki...]

    W ostateczności ;) LCzarnecki chyba może osobiście kupić Getin. ;)
    Albo -- jako przedstawiciel innego swego banku zagranicznego...
    (bo chyba ma także banki poza RP -- nie wiem, ale może/chyba ma...)

    -=-

    Nie tylko banki toczą [pod górkę i z górki? -- banki raczej pod]
    z państwem polskim wojnę. Także hipermarkety/galerie_handlowe,
    ale galerie toczą od swych korzeni, podczas gdy banki w zamiarach
    swych żyć miały z państwami (także z polskim państwem) w symbiozie...

    Gry padał Real -- Auchan kupił, i chyba na dobrych dla Reala/u warunkach.
    Gdy polskie państwo zemściło się na kupcu -- każąc sprzedać 8 (chyba 8)
    sklepów, Auchan nie załamał się, ale wyciągnął asa z rękawa (trzymanego
    na takie okoliczności właśnie) i sprzedał sklepy sam sobie, czyli B1...
    Teraz chyba wręcz płaci swym pracownikom za wyśmiewanie się z posunięć
    państwa, bo raz za razem słychać wyraźnie, jak pracownicy B1 wyjaśniają,
    że B1 to Auchan!

    -=-

    Ponoć karteczki z napisem '1%' nie ma -- ale gdyby była, gdyby nawet
    jakiś grafolog stwierdził, że ręka kreśląca owe '1%' należała (czy
    nawet nadal należy) do Chrzanowskiego -- co by to dało? Toż ów
    Chrzanowski mógł pisać o 1% podatku na cele charytatywne... ;)

    -=-

    Co to za państwo, którego przedstawiciel instaluje ,,szumidła
    zakłócające''? To ma być ,,transparencja''? ;) To ma być
    transparentne państwo? Co to za szeptanie pokątne?!

    Za proponowanie podwiezienia kogoś służbowym samochodem można
    mięć problemy, ale za polecanie komuś swego pracownika -- nie?!?!
    Co to za absurd?! Taki szef KNF musi IMO być MAKABRYCZNIE ostrożny,
    aby nie zostać złapanym na podobnych ofertach... Nawet wtedy, gdyby
    LCzarnecki jasno i wyraźnie prosił o wskazanie prawnika, szef KNF
    musiałby odpowiedzieć, że nie może nawet mrugnięciem oka, nawet
    drgnieniem myśli ;) kogoś zasugerować...

    I raczej ;) takie rozmowy należy prowadzić albo pisemnie, albo
    w gronie różnej maści świadków -- którzy niechętnie zawiązaliby
    w razie czego ;) jakiś spisek... Jawne nagrywanie (audio-video)
    takich rozmów IMO musi być obowiązkowe...

    Policyjne głowy spadały, gdy okazało się, że policyjnymi
    samochodami odwożono policjantki do domu po służbie...

    -=-

    [wolałbym, żeby Getin nie padł -- trzeba wypełniać w razie
    czego ;) jakieś formularze... na kredytówkach w Mille mam
    w sumie ponad tałzena zadłużenia... dysk chcę kupić i RAMkę...
    ja w tym kraju i tak jestem poza prawem... nawet komara
    znalazłem w listopadzie, który ze mnie drwi -- lata bydle,
    choć go kilka razy próbowałem złapać... może to jakiś dron?...
    jakaś sztuczna inteligencja?... na szczęście chyba wracam do
    zdrowia... pół roku nie mogłem wyzdrowieć...]

    -=-

    Pamiętam, że przed ostatnimi wyborami parlamentarnymi JKaczyński
    (i jego świta) zdradzał chęć przejmowania banków i ubezpieczycieli...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,