  • Data: 2018-11-16 02:15:33
    Temat: Re: Czarnecki dal czadu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Nov 2018 00:02:22 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 5beda9fa$0$478$6...@n...neostrada.pl

    > Przed czym? Przed upadkiem BFG? Czy przed niemrawością BFG?
    > Finansowo GB jest w złej kondycji -- strasznie [nie lękaj się?]
    > spadł na giełdzie,

    kurs akcji nie ma znaczenia dla dzialania banku

    > ale IMO operacyjnie stoi nieźle -- więc skąd ta panika?

    Moze byc z paru przyczyn, ale z powodu paniki bank przestaje dobrze
    stac operacyjnie. A potem panikarze beda mowic "a nie mowilem" :-)

    > I dlaczego ludzie stoją w kolejce, skoro mogą zabrać szmal przelewem?

    Jak emeryci, to niekoniecznie maja drugie konto, internet, komputer
    czy smartfon ..

    > I ile wezmą gotówką naraz? Bank ot tak, bez uprzedzenia wypłaca po
    > 100 kpln na łebka? ;)

    A moze odmowic ?

    > Czegoś jednak zupełnie nie rozumiem -- ''za złotówkę''?
    >
    > Dlaczego akurat PKO SA miałaby kupić dobra LCzarneckiego
    > ,,za jedną złotówkę''? Dlaczego ja nie mógłbym kupić,
    > skoro mam tę złotówkę?

    Bo ty nie nie dajesz gwarancji prawidlowego prowadzenia banku :-)

    J.