  • Data: 2018-11-18 01:14:45
    Temat: Re: Czarnecki dal czadu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Gajdemski" s...@f...debian.org.pl

    > Czyli w przypadku ewentualnych problemów, mogę się powoływać na
    > użytkownika Crimi z USENETu i będzie dobrze?

    Oczywiście. ;)

    > Dobranoc.

    IMO LCzarnecki wykonał skuteczny manewr osłaniający -- póki
    klienci nie rzucą się do jego banków hurtowo po swój szmal,
    póty mogą spać spokojnie, bo jeśli nawet byłą przygotowana
    jakaś akcja, ;) wniesione oskarżenie niewątpliwie odsunie
    tę akcję w czasie... (jedną z możliwości jest narzucanie
    nowych wymogów bankom -- tylko najsłabsze banki padną)

    Jeśli jednak oskarżenia LCzarneckiego okażą się prawdziwymi
    (a raczej tak będzie) należy zadać pytanie o stan polskiego
    systemu bankowego -- ,,nadzorowanego'' przez KNF...

    W relacji LCzarnecki-MChrzanowski zakładamy nieuczciwość
    pierwszego i dokładamy konieczność pilnowania interesu ;)
    przez ostatniego... Zakładamy, że Bankier (ten lub tamten)
    poprowadzi (celowo lub nie, świadomie lub nie) swój bank
    ,,w maliny'' a swymi błędami obciążyć zechce społeczeństwo,
    dlatego dokładamy mu (każdemu bankierowi -- profilaktycznie)
    kontrolera w postaci (miedzy innymi kontrolerami) KNF...

    Ale co wówczas, gdy role zagrano odwrotnie?
    Gdy LCzarnecki (potencjalnie czarny charakter w tym
    spektaklu) ukazuje makabryczną nieuczciwość szefa KNF?

    Czy MChrzanowski mógł dążyć samotnie do przejęcia całego
    systemu bankowego w Polsce? (a może i poza Polską) Brzmi
    niedorzecznie! Może jednak współpracował z innymi osobami?
    Może CBA musi prześwietlać ;) nie tylko MChrzanowskiego,
    ale także wszystkich poważniejszych polskich urzędników
    okołobankowych i wszystkich znajomych MChrzanowskiego?...

    IMO bez nadzwyczajnej komisji raczej nie obejdzie się,
    jeśli oskarżenia LCzarneckiego zostaną uznane za prawdziwe.

    -=-

    Czy BFG ma stosownie dużo pieniędzy, by pokryć straty IB?
    Nie ma -- to jasne. BFG nie może mieć ,,zapasowego kompletu''
    chronionego szmalu na swych kontach, bo takie coś nie ma sensu.
    Ale BFG mam możliwości pokrycia mimo tego, że nie trzyma na swych
    kontach ,,pełnego zapasu''. ;)

    Odsyłam do stron WWW BFG. https://www.bfg.pl

    Ale co wówczas, gdy spisek przeciwko Polakom obejmuje także
    BFG? **Jeśli** (na razie nie jest to orzeczone) w KNF znalazł
    się ,,przedsiębiorca wyższych lotów'' ;) -- jaką mamy pewność
    czystości intencji BFG i innych instytucji oferujących nam
    ,,spokojny sen''?

    Skąd mamy wiedzieć, czy w polski wojsku nie ma podobnych ludzi? ;)

    -=-

    Zakładając jednak ,,normalny tryb postępowania'' -- BFG
    musi pokryć ewentualne straty klientów banku objętego
    gwarancjami BFG...

    -=-

    Jeśli jednak dobrze rozumiem oskarżenia LCzarneckiego -- na
    razie ;) nie upadek IB czy GB jest rozpatrywany, lecz zejście
    tych banków z ceny i ,,pomoc'' udzielona przez PKO SA...

    -=-

    Z innej strony... LCzarnecki wyjechał z kraju...
    Rzekomo ma być dostępny już w poniedziałek...

    Co wówczas, gdy nie wróci do Polski a jego oskarżenia
    okażą się jedynie blefem dającym mu czas na ucieczkę
    i dobre ukrycie się przed polskim wymiarem sprawiedliwości?...

    Tego nie wiem. Nie wiem też, w jakim stanie zostawił swe banki...

    -=-

    Tak czy siak -- dług polskiego rządu (łącznie z emeryturami)
    sięga chyba pięciu bilionów pln i na razie ;) polskie państwo
    twierdzi, że dług ten potrafi spłacić, zatem ewentualne pokrycie
    strat klientów banków LCzarneckiego także nie może okazać się
    zbyt trudne...

    -=-

    Oficjalne odpowiedzi, na które chyba można powołać się,
    znajdziesz chyba ;) tutaj:

    https://www.bfg.pl/gwarantowanie-depozytow/gwarantow
    anie-depozytow-w-pytaniach-i-odpowiedziach/

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,