  • Data: 2018-11-16 00:47:42
    Temat: Re: Czarnecki dal czadu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" psifta$gbc$...@n...news.atman.pl

    > słone składki/podatki (8% płac -- 6.%+1.5%) rzekomo na cele

    Tyle razy sprawdzałem, a jednak...

    + słone składki/podatki (8% płac -- 6.5%+1.5%) rzekomo na cele

    Byłem mocno zmęczony, gdy piałem tamten post.

    > rentowe, czyli na wspieranie ludzi niezdolnych do normalnej

    Wspieranie, bo z polskiej renty chorobowej żyć/utrzymywać_się raczej ;)
    nie można, gdyż taka renta jest zbyt niska. Taka renta nie jest (nawet
    w zamiarze Ustawodawcy) ekwiwalentem płacy, lecz **dodatkiem** łagodzącym
    różnice w możliwościach zarobkowych pomiędzy człowiekiem chorym i zdrowym.
    (można taką rentę porównać do ustąpienia ciężarnej kobiecie siedzącego
    miejsca w lekko ;) przepełnionym autobusie/tramwaju)

    Piszę te słowa q potomnym -- aby wiedzieli, że obecne polskie państwo
    (tak wysoko cenione przez etyków, moralistów czy Kościoły, rzekomo tak
    dalece odsunięte od bezdusznego kapitalizmu) skazuje ludzi (swoich
    podatników) chorych na głodową śmierć, zbierając przy tym (w tym samym
    czasie) bardzo wysokie podatki rzekomo przeznaczone na pomaganie chorym
    i niepełnosprawnym.

    Piszę, aby potomni mogli poznać zachowania swych przodków. :)

    -=-

    > BTW -- pamiętam retorykę ;) Imperium Rydzyka (Radia Maryja,
    > TV Trwam, Naszego Dziennika itp.) towarzyszącą aferze związanej
    > z nielegalnym nagrywaniem naszego dobrodzieja (MBelki) w Sowie...
    > Ciekawe, czy teraz ZZiobro (człowiek Rydzyka) zastosuje podobną
    > retorykę... (cóż, że łamano prawo nagrywaniem potajemnym, skoro
    > łamano w imię ,,wyższego dobra''?! -- omawiano to szczegółowo,
    > uzupełniając przykładami i wykładniami, mającymi poruszyć
    > wyobraźnię i sumienia Polaków)

    Kelnerzy Sowy instalowali urządzenia, by uzyskiwać informacje
    nieprzeznaczone tymże kelnerom. LCzarnecki nagrał rozmowę,
    której treść była mu przeznaczona -- pod tym względem zachowanie
    LCzarneckiego jest zupełnie inne niż zachowanie kelnerów -- brak
    tu podobieństwa.

    Ale LCzarnecki nagrywał w ukryciu, bez zapowiadania, bez uprzedzania.

    Swego czasu ZZiobro wyjaśniał, że także takie dowody należy dopuszczać
    jako dowody w sprawach sądowych, choć oficjalnych i jednoznacznych praw
    tutaj nie ma.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,