  • 21. Data: 2003-07-02 15:03:10
    Temat: Re: Cyfry w miejscu na podpis
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Powiem Ci, że nawet jest sens w tym co gadasz [wódki mu!] ;-)

    Prawda?

    > Ale... ja i tak wolę podać ten numer jakiemuś CA. :-)

    Wiesz, zawsze latwiej sie placi tam, gdzie wydaje sie byc bezpieczniej.
    To zupelnie naturalne. ;-)

    Bartol

  • 22. Data: 2003-07-02 15:13:48
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bdurvl$vj0$1@foka1.acn.pl...

    > Jednak centrum autoryzacyjne wzbudza we mnie wiecej zaufania ze wzgledu na
    > to, ze nawet jesli ufamy sklepowi to rownoczesnie ufamy takiemu CA, bo
    sklep
    > mu zaufal. Poza tym jesli dokonujesz kilku zakupow w roznych sklepach w
    > Polsce i za kazdym razem wyskakuje Ci strona eCardu albo Polcardu to
    znaczy,
    > ze mozna im zaufac.

    Dla Ciebie tak. Ale jak byłbyś powiedzmy Francuzem, któy u nas chce coś
    kupić to być zwątpił o co chodzi z tym CA, bo nie znasz rynku i tego, że u
    nas tak to się właśnie robi...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 23. Data: 2003-07-02 15:45:58
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message
    > Dla Ciebie tak. Ale jak byłbyś powiedzmy Francuzem, któy u nas chce coś
    > kupić to być zwątpił o co chodzi z tym CA

    nie interesowaloby mnie to - jak juz pisalem skoro ufam sklepowi to ufam tez
    CA, do ktorego mnie ten sklep przekierowuje.

    >, bo nie znasz rynku i tego, że u
    > nas tak to się właśnie robi...

    Tak z ciekawosci - tylko u nas tak sie robi?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 24. Data: 2003-07-03 07:00:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie przypuszczałem, że mogą być aż tak bezczelni. :-)

    Ja nigdy nie wpisuje i zawsze działa :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 25. Data: 2003-07-03 07:57:52
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    > Tak z ciekawosci - tylko u nas tak sie robi?

    Nie spotkalem sie z tym nigdzie indziej. Co prawda stosunkowo malo
    kupuje w Internecie ale pare razy mi sie zdarzylo. Sadze, ze to taka
    polska egzotyka.

    Bartol