eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
  • Data: 2019-10-19 09:08:46
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rower w Ikei?
    Tak czy inaczej trzeba zapłacić i ten kredyt nawet 0% obniża Twój dysonans, łatwiej
    się wydaje pierwszą ratę niż całość (jak widać
    na Twoim przykładzie).
    Oczywiście gdy ktoś ma pewność przyszłego dochodu i dużo samodyscypliny to pewnie
    warto - dziś konsumujesz zapłacisz pojutrze.

    -----
    > To była IKEA. RRSO 0% mają co roku w lecie. Nie wiem czy gdzieś w internecie jest
    konkurencyjna oferta.
    > A rowery markowe mają jakąś tam cenę, te miały rzędu 1900. Po sezonie trochę
    obniżyli. Przyszła jesień - jeszcze obniżyli i