eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
  • Data: 2019-10-07 21:41:43
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > warunkiem, że nigdy nie brali w banku żadnego kredytu. To jakaś nowa
    > ekonomia czy jak coś przegapiłem?

    Żadna nowa ekonomia, tylko za stosunkowo niewielkie pieniądze zyskują darmową
    reklamę, o czym napisałem u siebie na blogu
    https://bankomaniacy.pl/oddajesz-mniej-niz-pozyczasz
    / - zobacz, co też ująłem w podsumowaniu na blogu:
    - zapewne niemałej liczbie klientów podwinie się noga i nie spłacą raty na czas
    (zapomną, przelew nie pójdzie na czas itp) i pożyczka stanie się płatna,
    - wymagane jest posiadanie konta, więc część klientów zatrzymają na dłużej;
    - niektórzy z niewiedzy albo celowo złożą wnioski o wyższą / niższą kwotę pożyczki,
    które są już płatne;
    - sprzedaż wiązana czyli w okresie spłaty pożyczki sprzedaż innych produktów;
    - i clou, czyli darmowa reklama, o tej pożyczce jest już info na wielu blogach, CA ma
    darmową reklamę.